Idag har flickorna fiskat... *bilder*

Sv: Idag har flickorna fiskat... *bilder*

gul_zebra skrev:
O ja, mina små älsklingar :love: Blir nog mer fiske idag skulle jag tro :D

haha.. ehm.. mina vuxna förstår inte meningen med att fiska när dom kan sno från dom yngre :angel:

rexar saknar täckhår, så de har inte speciellt tjock päls, och den är väldigt kort och mjuk. de älskar dessutom värme, och håller sig helst nära sin ägare, väldigt sociala och kelsjuka. :) så sociala att de inte bör bli lämnade ensamma medans man jobbar, om man inte har två/flera missar. dessutom är de jättevackra!

Drusilla skrev:
rexar saknar täckhår, så de har inte speciellt tjock päls, och den är väldigt kort och mjuk. de älskar dessutom värme, och håller sig helst nära sin ägare, väldigt sociala och kelsjuka. :) så sociala att de inte bör bli lämnade ensamma medans man jobbar, om man inte har två/flera missar. dessutom är de jättevackra!

Märkligt att de skiljer sig så mkt i temprament mot andra katter. Visste jag inte. Har sett ngn bild ngn gång på rexkatter men tyckte de var ganska fula :o Såg så knotiga ut på ngt vis men det var längesen så jag kanske minns fel ;)

Hehe det är rätta takter det :D Samma sak med Lolita, varför bli blöt när hon kan sno från resten liksom :D Men de andra gillade det, skitkul tyckte de. Var i och badade lite också när allt var slut :D

Ville bara säga att mitt marsvin var rumsrent och aldrig gick utanför "sin" hall. Inte när vi såg på i alla fall. Hon hade sin bur, men dörren var aldrig stängd. Om vi inte moppade golvet eller så.

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
558
· Visningar
13 084
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·
Utrustning Jag kunde inte låta bli att köpa ett träns jag såg på en second hand-butik, men jag blir inte klok på vad det är för nåt. När jag tittar...
Svar
16
· Visningar
3 020
Senast: Ridinglady
·
Hemmet Hallen i min nya lägenhet ska målas om och jag får visst välja färg. Har dock lite beslutsångest! Lägenheten är en hyresrätt så det blir...
2
Svar
20
· Visningar
3 466
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden