Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet säkert redan detta, men ha den inte i ett kar med bettor(/liknande lagd fisk) bara. De kan mycket väl få för sig att nyfiket och envetet försöka trycka sig in och så fastnar de och dör.Sambon 3D-printade en räkgömma åt mig idag när jag var på jobbet. Är inte förtjust i plast i akvarier, men en sån här har jag gärna åt räkorna!
Visa bifogad fil 162893
Ja jag hade en Betta som fastnade i hålet på en blomkruka. Den dog tyvärrDu vet säkert redan detta, men ha den inte i ett kar med bettor(/liknande lagd fisk) bara. De kan mycket väl få för sig att nyfiket och envetet försöka trycka sig in och så fastnar de och dör.
Jag har hört det, men uppskattar verkligen varningen! Jag tänker att det borde vara säkert i 200L, men kommer nog sätta den hyfsat nära glaset först för att verkligen kunna hålla uppsikt. De minsta fiskarna där är mina guldfärgade killis.Du vet säkert redan detta, men ha den inte i ett kar med bettor(/liknande lagd fisk) bara. De kan mycket väl få för sig att nyfiket och envetet försöka trycka sig in och så fastnar de och dör.
Om du är med på facebook så läggs det upp information löpande nu på sidan för Hälsinge AkvariebutikVad roligt att höra, det behövs verkligen!
Återkom gärna med en uppdatering sen när hon öppnat så ska vi åka dit och kolla![]()
Tack!Om du är med på facebook så läggs det upp information löpande nu på sidan för Hälsinge AkvariebutikHar dykt upp lite bilder och så.