Akvarietråden V

Sambon 3D-printade en räkgömma åt mig idag när jag var på jobbet. Är inte förtjust i plast i akvarier, men en sån här har jag gärna åt räkorna!
1000078927.webp

Du vet säkert redan detta, men ha den inte i ett kar med bettor(/liknande lagd fisk) bara. De kan mycket väl få för sig att nyfiket och envetet försöka trycka sig in och så fastnar de och dör.
Jag har hört det, men uppskattar verkligen varningen! Jag tänker att det borde vara säkert i 200L, men kommer nog sätta den hyfsat nära glaset först för att verkligen kunna hålla uppsikt. De minsta fiskarna där är mina guldfärgade killis.

Glädje och olycka på samma gång.
Jag lyckades hitta två till regnbågsyngel!! Men. Den ena råkade jag döda när den skulle flyttas i säkerhet :cry: Har åtminstone 5 yngel nu, vilket är helt otroligt ändå. Ska försöka glädjas mer åt dem än att sörja den som jag klantigt nog mosade...

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Bison
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
953
Senast: Pinus
·
Kropp & Själ Skrev i en annan tråd om det här men kände att det behövdes en egen tråd. I korta drag har jag hostat i mer eller mindre omfattning...
2
Svar
24
· Visningar
2 307
Senast: Palermo
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka