Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Lantbruksdjur Nu känner jag mig som en riktig djurplågare men vet inte vad jag ska göra. :cry: När jag kom hem idag så hade en av hönorna lyckats...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: nala
·
Övr. Djur på nya sniglarna måste jag ju bjuda på nu innan jag går och lägger mig ;) Achatina stuhlmanni...
Svar
11
· Visningar
852
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nästa vecka kommer mina nya sniglar, kommer på tisdag eller onsdag :) :banana: (och så finns ett litet överskott här också...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 092
·
D
Övr. Djur Min "lilla" kaninkille fyller hela 8 år till sommaren. Vissa dagar verkar han må jättebra, medans vissa andra verkar han inte alls må...
Svar
17
· Visningar
962
Senast: HokusPokus
·
L
Övr. Djur Vad äter era kaniner? Ålder, ras, storlek, motion? Min kanin är tjock och jag vill inte "banta" honom mitt i vintern, när han bor ute...
Svar
10
· Visningar
1 439
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Djur jag är nog världens lyckligaste!!! :love: har nu 2 st 3veckors gamla kanin bebbar hemma... :love: :love: min gotlandskanin fick...
Svar
9
· Visningar
721
Senast: shallowxx
·
Lantbruksdjur Hönsrasen Gallina verkar vara mycket bra i alla avseenden. Men det är väldigt lite information om dom och vad ja förstått är rasen...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: FrittePower
·
Övr. Djur Köpte två hamsterbebisar i sep/okt förra året, 2 roborowski-honor. Iaf, de växte bra och sådär, men efter 2-3 månader blev de...
Svar
2
· Visningar
605
Senast: Widerberg
·
Övr. Djur Lite bilder på mina bebisar + en bild på min underbart fina hane som Drusilla fått mig köpa :D Kan vara stora bilder! Inge vidare bra...
Svar
16
· Visningar
878
Senast: HumleDumle
·
A
Övr. Djur Jag har läst på flera ställen att gerbiler inte bör ha något hamster/mushjul eftersom de kan fastna och skada svansen. Nu har jag sett...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: Tican
·
Övr. Djur :love: japantecknade och chinchilla :love: :love: Bara 2 dagar änsålänge. alla 6 är honor :banana:
Svar
7
· Visningar
705
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur Yestas Kultaakin Kalliimpaa 30/6-02 - 2/7-03...
Svar
9
· Visningar
833
Senast: asp-en
·
Övr. Djur E bara tvungen å visa bilderna från senaste kullen. :D å så Zebran, du får gärna hjälpa mej med vad min ena har för färg :o...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 369
Senast: Meibla
·
A
Övr. Djur :bump: Hej jag undrer hur man lägger in en bild på en sån här sida :confused: Jag lixom är litte ny :o Och vet inte så gätte mycket...
Svar
1
· Visningar
838
Övr. Djur Min kanin är nu ungefär 9 år... Han är svart / mörk brun... Och är typ grå på nosen och svansen. (har även tappat päls på svansen, så...
Svar
7
· Visningar
714
D
Övr. Djur mina råttor har teckningarna striped och husky, hon jag köpte dom av sa att dom var roan, och på råttutställningen i december sa även...
Svar
9
· Visningar
1 302
·
E
Övr. Djur Måste man avmaska kaniner? Hur ofta isåfall?
Svar
3
· Visningar
749
Senast: araber_alverna_ox
·
E
Övr. Djur Här är bilder! Visst är dom söta! :love: :D http://www.powercoons.com/aboutus/P1160004.jpg Sixten...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: Elwis_86
·
N
Övr. Djur Äntligen blir det en SMF-marsvinsutställning i Norrbotten igen. Jag ska dit, och ställa 3 marsvin i rasklass, 2 av dem även som grupp...
Svar
7
· Visningar
1 013
·
E
Övr. Djur Hur ofta får kaninen ungar?
Svar
4
· Visningar
765