Nya bilder

Sv: Nya bilder

Jo jo, visst är det fint, men jag vill ju ha han så som han är nu :crazy: Han är riktigt snygg nu faktiskt. :love:

imag0006_orig_SE.jpg

Han och Bubbles :D

Hehe ja självklart är det bland dom finaste :D
Ja dom e så söta.. :love: :love: Funderar på att ta en kull efter honom sen.. stammen finns ju på han.
å honan jag parar med har stam.. kan inte bli bättre :D

Gaah mig vill med ha bebbar ju :love: Var så mysigt när Lolita fick smått, man liksom bara satt där och tittade hela dagarna och bara goooos :love:

Alltså nu vill jag att det ska gå en massa år så jag kan komma till den tidpunkten när jag har möjlighet och kunskap till att avla. Gaah! :love:

hehe ja det är hur mysigt som helst att få bebbar.

Å ja.. jag behöver oxå lära mej mer när d gäller avel.. Kände mej som ett fån när jag såg va ungarna hade för färger. Men frågade på srs å jag fick svaret att himalayan/siames oftar ser stripade ut som ungar, å då med mörkare päls..
Är inte så insatt i dom där färgerna :crazy: Ska nog hålla mej till self färgerna och bew :D

Ja minst sagt :love:

Hehe precis :D Själv vill jag avla mest på self, ambk och irish bara, och så några få utvalda färger. Och speciellt på rexar då :love:

Irish har jag haft tidigare. Men det va ett tag sen nu :o

För min del blir det bara self black, self chocolate, agouti, s-pew å s-bew. Å så då eubk. å så roan. :love:

Irish är ju sååå fint :love: Speciellt på Rex, han är skitgullig. Har hjärtformad trekant :love:

Mig vill avla black, agouti, s-pew, s-bew, och champagne. Kanske fawn också :d Men mest agouti :love:

Jag har en jättesnygg agouti hona här ;) :D
Hon är hur snygg som helst, men jag kan inte avla på henne :cry:

Varför ska alla jättesnygga råttor komma från zooråttor lr råttor utan stam? :confused:

Senast ändrad:

Gaah mig vill haaaaa :love:

Ja du, jag säger detsamma! Här är Sivert den absolut bästa men han är zooråtta. Skulle ju visserligen ev funka om han vore gammal pojk, men han är ju bara strax över 1 år :P

Ja min lilla är bara 8 mån, men hon e så underbart fin. :love: Har en pojk oxå hähä, måste knäppa lite kort på dom sen så jag får upp dom på hemsidan :D

Vilken är en roan? :confused: Sprite? men d visste jag redan :D ;)

Senast ändrad:

Åhh, fel råtta...gissning är att han är en siames hooded.
Kan faktiskt inte komma på något annat.

hehe.
Ja han kan vara det, eller så e han helt enkelt en himalayan..
pälsen blir ju lite mörkare när ungarna fäller, så vi får väl se hur det blir sen om han blir helt vit igen eller om han behåller den där konstiga färgen.. :D

Himalaya är väl helt vit förutom dom punkter som skall vara färgade och borde inte bli bandad medans siames ät tickade med lite mörkare färg över hela kroppen och inte bara på dom färgade punkterna?
Därför tordes han vara siames och inte himalaya?
Behåller färgen gör han nog för eftersom han är färgad på nosen så är han inte roan för dom har jag uppfattat har bläs.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka