Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Satt och kollade på Jay Leno och Simon Cowell var gäst. Simons tjej vill ha barn, men Simon vill inte ha barn utan vill hellre ha...
Svar
14
· Visningar
896
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur eller något sådant sägs det iaf. och det verkar stämma först hittar man en av råtthonorna död(alice) sen märker man att den äldsta hanen...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: gul_zebra
·
B
Övr. Djur Hej! Jag har en kanin som har ett lite ovanligt beteende... varje gång jag ska ta upp honom, knorrar han, gömmer sig så långt ifrån mig...
Svar
9
· Visningar
834
N
Övr. Djur Min kanin tappar päls hela tiden, inte bara att han tappar vinterpälsen, om han ens hade nån (är innekanin), utan han tappar så mkt så...
Svar
6
· Visningar
2 095
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur min kanin är nio år.. jag hoppar med honom. mest med mina kompisar..men jag skulle vilja hoppa officiella tävlingar med honom. han...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: sehå
·
V
Övr. Djur ...lilla Silke, min lilla knäråtta. :cry: Hon hade blivit lite tröttare och inte lika pigg på att leka på sista tiden, men hon...
Svar
17
· Visningar
1 111
Senast: Vargdotter
·
M
Övr. Djur jag har ett marsvin, en hane.. har haft han i ett halvår ungefär, och jag funderar nu på att skaffa ett till... men de blir ingen...
Svar
18
· Visningar
1 603
Övr. Djur och jag har ingen aning om vad det beror på. :confused: i min lilla burk bor det 5 scalare och 2 vanliga algätare. alla dom andra...
Svar
9
· Visningar
2 204
Senast: Cilla
·
H
Övr. Djur Någon som vet va en sån här bur kan ligga på för pris ? Såg den på zooaffären idag , tycker den såg bra ut. Borde va lite...
Svar
11
· Visningar
4 179
Senast: gejsa
·
Övr. Djur För er som undrade hur en Strophocheilus roseolabris såg ut... Här är från en snäckförsäljare som jag kontaktat för att se om jag kan...
Svar
6
· Visningar
849
·
E
Övr. Djur Mina marsvin har knappt druckit nånting sen igår morse. Jag jar gett dom persilja och annat gott. Men dom verkar inte vilja ha det, för...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: gadriel
·
Övr. Djur I lördags kväll såga jag att Stampe kisade rött. Ringde veterinären och bokade tid igår. Frågade samtidigt om det kunde vara för att han...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: marieka
·
Övr. Djur Nu behöver jag lite hjälp av alla kloka djurmänniskor här. Nu har två av våra hamsterhonor (rysk vintervit) dött med kort varsel och jag...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Dimmans_Elaine
·
Övr. Djur Med Strophocheilus roseolabrisarna... Har fått svar från Femorale men det var visst olagligt att exportera de från Brasilien. Snacka om...
Svar
6
· Visningar
927
·
S
Övr. Djur min kompis kanin kanske är dräktig.(antagligen med min kanin) den har blivit tjockare och den piper när man tar på magen. hon har ryckt...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Dolores_88
·
Lantbruksdjur Min get tappar hår och huden är mjällig och irriterad. Vad kan det vara?
Svar
7
· Visningar
4 021
Senast: fejko
·
Q
Övr. Djur Hej! Har tänkt uppgradera den gamla buren med en ny större bur, den nya buren är 100cm lång, 85 cm hög och 55 sm bred (tror det är rätt...
Svar
9
· Visningar
1 313
·
I
Övr. Djur Hej! Har en liten fundering.. Jag har nyligen flyttat hästen min till nytt stall och bytt spån till torv, funderar på att byta till...
Svar
9
· Visningar
1 688
·
Övr. Djur min syrras marsvin har fått diarré varför?hur får man bort den? hon får hö och fröblandning som basfoder.
Svar
7
· Visningar
1 730
Senast: Drusilla
·
Övr. Djur Min kompis ska köpa marsvin, därför ställer jag dessa frågor i hennes ställe... :rofl: Kan man ge marsvin kaninpellets? Vad äter...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama