Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur ...men det tål att upprepas: Djuraffärer är farliga! Var iväg dit för att köpa Toa Lätt och sepiaskal igår och självklart kan man...
Svar
19
· Visningar
1 310
Senast: gul_zebra
·
E
Lantbruksdjur Jag har 2 höns och de är rädda för människor. Har någon något tips på vad jag kan göra?
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur 1. Hur ofta handlar du i zooaffär? 2. Hur långt har du till den djuraffären du handlar mest i? 3. Vad brukar du köpa? 4. Vad är bra...
Svar
12
· Visningar
1 277
Senast: aramis
·
J
Övr. Djur Var ute och tog kort på mina små sötnosar idag! Det är marsvinen Lisa (virvel) och Alice (slät) och kaninerna Lina (Belgisk jätte) och...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: gadriel
·
M
Övr. Djur Köpte mig en belgisk jätte, då ca 3 månader, liten och tunn och vägde runt kilot. Hon förlorade sin mor och är uppfödd av en dvärgvädur...
Svar
17
· Visningar
5 171
Senast: mizz
·
Övr. Djur Hamnade på en sida om genetiska färgkoder på kaniner. Fast jag fattar nada...ska inte avla eller nåt sånt, bara funderade på vad...
Svar
17
· Visningar
3 440
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur Nyss knäppta på Lolita och Tarja :-) Var ju bara tvungen att visa, Tarja blev ju såååå söt! :love: Lolita och Tarja på...
2
Svar
22
· Visningar
1 357
·
Övr. Djur Satt och kollade på Jay Leno och Simon Cowell var gäst. Simons tjej vill ha barn, men Simon vill inte ha barn utan vill hellre ha...
Svar
14
· Visningar
897
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur eller något sådant sägs det iaf. och det verkar stämma först hittar man en av råtthonorna död(alice) sen märker man att den äldsta hanen...
Svar
7
· Visningar
879
·
B
Övr. Djur Hej! Jag har en kanin som har ett lite ovanligt beteende... varje gång jag ska ta upp honom, knorrar han, gömmer sig så långt ifrån mig...
Svar
9
· Visningar
836
N
Övr. Djur Min kanin tappar päls hela tiden, inte bara att han tappar vinterpälsen, om han ens hade nån (är innekanin), utan han tappar så mkt så...
Svar
6
· Visningar
2 100
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur min kanin är nio år.. jag hoppar med honom. mest med mina kompisar..men jag skulle vilja hoppa officiella tävlingar med honom. han...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: sehå
·
V
Övr. Djur ...lilla Silke, min lilla knäråtta. :cry: Hon hade blivit lite tröttare och inte lika pigg på att leka på sista tiden, men hon...
Svar
17
· Visningar
1 113
Senast: Vargdotter
·
M
Övr. Djur jag har ett marsvin, en hane.. har haft han i ett halvår ungefär, och jag funderar nu på att skaffa ett till... men de blir ingen...
Svar
18
· Visningar
1 604
Övr. Djur och jag har ingen aning om vad det beror på. :confused: i min lilla burk bor det 5 scalare och 2 vanliga algätare. alla dom andra...
Svar
9
· Visningar
2 206
Senast: Cilla
·
H
Övr. Djur Någon som vet va en sån här bur kan ligga på för pris ? Såg den på zooaffären idag , tycker den såg bra ut. Borde va lite...
Svar
11
· Visningar
4 182
Senast: gejsa
·
Övr. Djur För er som undrade hur en Strophocheilus roseolabris såg ut... Här är från en snäckförsäljare som jag kontaktat för att se om jag kan...
Svar
6
· Visningar
850
·
E
Övr. Djur Mina marsvin har knappt druckit nånting sen igår morse. Jag jar gett dom persilja och annat gott. Men dom verkar inte vilja ha det, för...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: gadriel
·
Övr. Djur I lördags kväll såga jag att Stampe kisade rött. Ringde veterinären och bokade tid igår. Frågade samtidigt om det kunde vara för att han...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: marieka
·
Övr. Djur Nu behöver jag lite hjälp av alla kloka djurmänniskor här. Nu har två av våra hamsterhonor (rysk vintervit) dött med kort varsel och jag...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Dimmans_Elaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka