Ni som har kanin inne...

Sv: Ni som har kanin inne...

Man tycker ju de borde vara så pass kloka iaf. Lite överlevnadsinstinkt måste de väl ändå ha

Min kanin gnagade i sönder sladdar när hon var mindre. Jag gömde dem men hon var duktig på att riva ner dem. Hon tuggade sönder min soffa eftersom hon låg och sov under den. :crazy: Detta hände när hon var mindre och yngre.

Hon tuggar inte på något i dag förutom sina pinnar och det är skönt. :smirk:

Hon springer lös i mitt rum och i köket men jag brukar släppa ut henne i vardagsrum och matsal när inte min pappa är hemma och det går vilt till. :devil: Hon älskar att springa som en galning mellan bord och stolar och hon hoppar även upp i soffan, speciellt om mamma har en morot eller något annat gott. :rofl:

gadriel skrev:
Jag fundera på att skaffa fransk vädur eller belgisk jätte, men hur smidiga är dom? Kan de hoppa upp i en soffa? De verkar ganska lugna eller är det bara skenet som bedrar kanske?

en fransk vädur verkar aldrig fatta att dom är så stora som dom är :rofl: inte mina iallafall! ska dom igenom ett hål som halva kroppen knappt kommer igenom så SKA dom igenom liks förbannat :love:

dom kanske inte är dom smidigaste när dom är fullvuxna men dom har en annan egenskap... dom är LÅNGA! en fransk vädur som ställer sig upp når lätt som en plätt upp i en soffa och behöver bara skjuta ifrån med bakbenen för att komma upp!
en belgiskt jätte är ännu längre :rofl:

fick in en liten dvärgvädurstös, en liten tanig flicka, som var innekanin. Bestämt redan från början att hon skulle bli utekanin.
jag kunde inte ha instängd i buren om jag var i rummet, hon gick bärsärkargång!
hon tuggade inte på grejjer men älskade att hoppa upp och ner i sängen och gosa, men slutade jag blev hon sur och det var bara att gömma sig under täcket :D men sen så hade hon en ovana att springa längs fötterna och en gång smakade hon på min kompis tå :banana:

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark
  • WE-tråden

Omröstningar