Det luktar!

Sv: Det luktar!

Så du kallar mina råttor vilda ( :devil: ) Då skulle du komma hem och ha en mysstund i soffan med dem de somnar på en gång. :D

Jupp nu blir det nog varannan gång :smirk: Men visst e det kul att städa åt råttisarna ;)

Hehe självklart :D Eller inte då :angel: Städning är nog det allra tråkigaste, men som tur är kan man ju möblera om samtidigt och DET är ju kul för både mig och rådisarna :D

Det bästa jag vet är faktiskt just att byta åt råttorna (för det är ju då man får möblera precis som du sade!) Men marsvinen och kaninerna är annorlunda :angel:

Haha marsvin och kaniner är ju det värsta som finns att göra rent åt... Förutom mammas fåglar, det de har så konstig burbotten. Den är värre! :crazy:

Hehe :) :idea: Äntligen en till som tycker det känns jobbigt att byta åt kaniner och marsvin :p Undrar varför :cool:

Hehe jadu, bra fråga :D
Var mycket lättare när jag var liten och hade hamstern, det var ju bara att hälla allting i en kasse liksom. Men nu är ju burarna för stora :D

Jag hade också en hamster och då var det bara att hälla i kassen här med :smirk:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 322
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 425
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: IngelaH
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 037
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar