Tillbehör i buren!

Sv: Tillbehör i buren!

Nehe strunta i det då :cool: Fast å andra sidan så lejer ju jag katten för att mörda så.... :angel: Men snälla säg inget är du snäll :devil:

Så oförskämt :mad: Men du slår så att han dör efter ett par dagar va :idea:

Har marsvin.
Bur ett; tidningar, spån, hö, gnagarstång citron, två hundmatskålar strl mindre en med vatten, en med frön (pellets två sorter, ltie havre ibland annat junk godis) samt ibland ett mindre virvligt marsvin.
Bur två; tidningar, spån, höhäck, hö, fröskål, pellets, gnagarstänger, vattenflaska (m vatten), oftast ett långhårigt marsvin, ibland ett svart med ploppande ögon och ibland en virvlig sak.

:smirk: Bara ett problem... min mamma skulle sannolikt slå ihjäl dig :devil:

Jamen min mamma tränar karate 2 gånger i veckan ju :p

Jag har ärvt gener som gör så jag tål det. Därför kan jag mata honom med riktigt mycket bönor och rikta han från ert håll och trycka på magen så... PANG! Som en atombomb och vätebomb tillsammans :devil:

Nämen usch då :mad: :idea: Bäst att hålla sig vän med dig då!

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
927
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
586
Senast: Bison
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka