Hur långt skulel ni vara beredda att köra...

Sv: Hur långt skulel ni vara beredda att köra...

För mig skulle det vara värt att åka extra för att få djur som jag vet har tagits omhand på bästa sätt. :) Dock vet jag inte hur gemene man tänker som ska köpa ungarnas första husdjur (fördomar jag vet!)

jo precis, jag är också sån men jag tvivlar på at tföräldrar tänker på det viset, fast där skulel man antagligen vinna på att ha lägre priser för föräldrar vill ah det billigt och enkelt.

Åker 4 mil även om det finns på närmre håll! Tycker om personalen som är väldigt kundvänliga och dessutom mycket kunniga så då handlar jag hellre där!

Jag åkte 50 mil enkel resa för att hämta mina gerbiler hos uppfödare.... :banana:

tänk om alal vore som oss då vore det ju lugnt... *suckar*.
Det är ju jätttesvårt att veta hur mycket man kan sälja för på en dag.. det går ju bort så mycket för alla kostander man har så man måste ändå sälja hyffsat mycket men det är då inte lätt att ta reda på hur mcyket som vore rimligt. :crazy:

gadriel skrev:
Tittade på sidan, tycker också det såg himla mysigt och bra ut. Brukar det vara mycket folk där eller, tänkte att dte kanske är ltie svårt att få det att går runt när det ligger en bit fårn stan. Har de mycket djur inhysta i pensionatet elelr är det mest på sommaren?

Det är alltid mycket folk på fäboden!
Men så är dom bara bäst också! Jag åker över fyra mil dit hemmifrån och jag skulle kunna åka någon mil till om det behövdes.

Speciellt på sommaren så är det fullt med folk och runt jul. Pensionatet är det säkert mest djur i på sommaren så klart. Dom har lokalt uppfödda djur och i alla fall kaniner med stamtavla om man önskar det.

Tittade på sidan, tycker också det såg himla mysigt och bra ut. Brukar det vara mycket folk där eller, tänkte att dte kanske är ltie svårt att få det att går runt när det ligger en bit fårn stan. Har de mycket djur inhysta i pensionatet elelr är det mest på sommaren?

Det brukar vara ganska mycket folk där, i alla fall på lördagarna. Har aldrig varit med om att det är helt tomt där nån gång.

Pensionatet används årligen, vad jag vet. För 2 år sen, när mina två marsvinstjejer var inackorderade där var det några djur till, det var första veckan i december.
Fast det är klart, de flesta reser väl bort på sommaren....

Tack för ditt svar.

Jag ska räkna vidare och kolla vidare med mina planer så får man se vad det blir av det.

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 214
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Hundhälsa Det fick vi reda på i dag... För att göra en lång historia någorlunda kort: Engelsk bulldog, närmar sig 9 år, pigg, och har varit fullt...
Svar
9
· Visningar
1 969
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 498
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38