Sv: Film

Oj, snacka om att det verkar vara intelligenta djur! Har nog aldrig träffat en tamråtta någon gång, faktiskt, så ursäkta om jag är förvånad över något som kanske är självklart för dig ;)! Kan man lära dem konster och sånt?

Är det gratis att ladda upp filmerna där?

Sv: Film

Minst sagt! Råttor har en IQ-nivå mellan hund och katt, sen vilken av de som är smartast vete sjutton :D
Jorå, faktum är att trick ska de kunna i agility B om man ställer upp där :) Sen om inkallning räknas som trick så är det ju sånt i lättaste nivån också. Har själv inte lärt mina några trick, enda jag har lärt de är att inte äta upp mattes snus :D

Jepp det är gratis :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 005
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 846
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV