Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

T
Avel Tittade på ASVH:s hemsida på lösta betäckningslicenser, hittade varken Dammen eller Feliciano som jag tycker är två intressanta...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: crazy
·
Avel Hej jag har ett shettis sto so ska föla om någon vecka,det är första gången för mig så jag blir orolig för minsta lilla. Hennes juver...
Svar
11
· Visningar
1 674
Senast: northang
·
K
Avel Någon som vet var man kan hitta foto av halvblodshingsten Hubertus på nätet?????
Svar
3
· Visningar
737
Senast: kvarngården
·
Avel Hej! Undrar om någon vet något om honom? Har lite funderingar på att köpa ett fint litet sto efter honom som jag då skulle ta föl...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: Lavinia
·
Avel Är en tjej i stallet som köpte ponny. Nu är den dräktig och dom vet inte när den skall ha det. Men hon är rejält tjock och juvrerna är...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: ady
·
N
Avel Innan jag började åka på hingstvisningar var det: Majim G Ravell Stravinsky xx Nu har listan blivit mycket längre.... och jag har...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: xbella
·
M
Avel Mitt sto ska föla för första gången, hon är i 9:de mån.Jag såg att det var slem som hängde ur slidan på henne, genomskinligt men...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: Welsh
·
Avel Hjälp!!! Mitt sto (skall föla 1v i maj) är heltokig. Så fort det går förbi en häst eller vid mat blir hon heltokig, hugger i väggen...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Bounce
·
A
Avel Nu börjar det närma sig fölning och jag hade tänkt införskaffa kamera detta året och undrar nu om någon av er där ute kan ge tips på bra...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 312
Senast: Bounce
·
Avel Enligt alla uträkningar så skulle Belle ha fölat i går. Men där kom ingen fölis... Magen blir bara större och större, jag tror att där...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 335
Senast: qlara
·
Q
Avel Cariba ox FA 38-68 Är det någon som vet något om denne hingst? Finns det någonstans man kan söka på äldre arabhingstar på nätet?
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: qlara
·
Avel Vad kostar det egentligen att lösa betäckningslicens för hblhingstar?
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Görel
·
B
Avel Min sköthäst är efter Arsenal ??? (siffrorna minns jag inte). Han är ett danskt varmblod. Är det någon som vet var man kan se bilder på...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Görel
·
C
Avel L\'empreur de Thurin ??? Ni som har sett denna hingsten vad tyckte ni? :confused: Jämför honom gärna med övriga deltagande hingstar...
Svar
2
· Visningar
774
·
H
Avel I Natt fick vi avliva vårat efterlängtade Maloubet föl. :cry: Efter att ha gått 3 veckor över tiden så fölade hon äntligen i måndags...
2
Svar
33
· Visningar
2 421
·
F
Avel Det gäller det här med föl och utegång m.m Jag har läst en del trådar här där de flesta verkar förfasa sig över att somliga har sina...
2
Svar
21
· Visningar
1 762
Senast: Rodde
·
M
Avel hej! undrar om spatt är ärftligt.vet en som avlar på ett islandsto som är triangelmärkt pga spatt och undrar därför om detta är så jätte...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Trassla
·
A
Avel Vilken av föjlande hingstar har bäst gångarter (såväl skritt och trav som galopp)? Är det någon av dem som med än någon annan lämnar mer...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Trassla
·
Avel ska titta poå en häst med denna stammen und´rar nu bara lite om dessa hingstarna...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Manatee
·
L
Avel Är det någon här som har avkomma e Zeppelin? Hur är dem i temp,kapacitet?
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka