Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej! Undrar om någon vet något om honom? Har lite funderingar på att köpa ett fint litet sto efter honom som jag då skulle ta föl...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: Lavinia
·
Avel Är en tjej i stallet som köpte ponny. Nu är den dräktig och dom vet inte när den skall ha det. Men hon är rejält tjock och juvrerna är...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: ady
·
N
Avel Innan jag började åka på hingstvisningar var det: Majim G Ravell Stravinsky xx Nu har listan blivit mycket längre.... och jag har...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: xbella
·
M
Avel Mitt sto ska föla för första gången, hon är i 9:de mån.Jag såg att det var slem som hängde ur slidan på henne, genomskinligt men...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: Welsh
·
Avel Hjälp!!! Mitt sto (skall föla 1v i maj) är heltokig. Så fort det går förbi en häst eller vid mat blir hon heltokig, hugger i väggen...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Bounce
·
A
Avel Nu börjar det närma sig fölning och jag hade tänkt införskaffa kamera detta året och undrar nu om någon av er där ute kan ge tips på bra... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 329
Senast: Bounce
·
Avel Enligt alla uträkningar så skulle Belle ha fölat i går. Men där kom ingen fölis... Magen blir bara större och större, jag tror att där... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 348
Senast: qlara
·
Q
Avel Cariba ox FA 38-68 Är det någon som vet något om denne hingst? Finns det någonstans man kan söka på äldre arabhingstar på nätet?
Svar
15
· Visningar
1 042
Senast: qlara
·
Avel Vad kostar det egentligen att lösa betäckningslicens för hblhingstar?
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Görel
·
B
Avel Min sköthäst är efter Arsenal ??? (siffrorna minns jag inte). Han är ett danskt varmblod. Är det någon som vet var man kan se bilder på...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Görel
·
C
Avel L\'empreur de Thurin ??? Ni som har sett denna hingsten vad tyckte ni? :confused: Jämför honom gärna med övriga deltagande hingstar...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: crazy
·
H
Avel I Natt fick vi avliva vårat efterlängtade Maloubet föl. :cry: Efter att ha gått 3 veckor över tiden så fölade hon äntligen i måndags... 2
Svar
33
· Visningar
2 436
Senast: crazy
·
F
Avel Det gäller det här med föl och utegång m.m Jag har läst en del trådar här där de flesta verkar förfasa sig över att somliga har sina... 2
Svar
21
· Visningar
1 765
Senast: Rodde
·
M
Avel hej! undrar om spatt är ärftligt.vet en som avlar på ett islandsto som är triangelmärkt pga spatt och undrar därför om detta är så jätte...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Trassla
·
A
Avel Vilken av föjlande hingstar har bäst gångarter (såväl skritt och trav som galopp)? Är det någon av dem som med än någon annan lämnar mer...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Trassla
·
Avel ska titta poå en häst med denna stammen und´rar nu bara lite om dessa hingstarna...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Manatee
·
L
Avel Är det någon här som har avkomma e Zeppelin? Hur är dem i temp,kapacitet?
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Cyllene
·
A
Avel Har äntligen hittat mitt tredje shettis sto till avel. När jag var inne och kollade på webstamboken över hennes meriter på vad följande...
Svar
11
· Visningar
1 420
Senast: annele
·
F
Avel Mitt sto håller mig på sträckbänken! Inatt trodde jag det var dags, men inte då. Vid 23tiden när jag släckte och tittade till henne var... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
19 746
Avel Ngn som är intresserad av att se bra bilder på ett mkt välfyllt juver, ett par timmar innan fölning. Droppar med mjölk hängandes. Även...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: oddny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat