Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

L
Avel Hörde att Bernstein ger lösa benbitar på sina avkommor, är det någon som vet nåt om det här om det stämmer???
2
Svar
34
· Visningar
2 807
Senast: Görel
·
M
Avel Har ingen aning om vad de e så ja vet inte var ja ska lägga den men efersom de handlar om en hingst så lägger ja den på avel, vsd e e...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Mia_R
·
Avel Måste bestämma mig innan tisdag! Har beslutsångest... Fölis är försäkrad via Agria sedan 2:a levnadsdagen, eftersom hans mor är...
Svar
11
· Visningar
1 637
Senast: Ploppi
·
C
Avel Efter mycket funderingar så börjar man fundera på varför man ska hålla på med halvblodsaveln? Avgifterna går upp och priserna på fölen...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 673
Senast: crazy
·
G
Avel Hur går en shettis utställning till? Vad skall man tänka på? Vad behöver man ha för papper med sig? Jag funderar på att ställa ut min...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 340
Senast: susen87
·
T
Avel Oerfaren som man är så undrar man en massa saker. Är det vanligt att stona kan bli lösa i magen när det börjar närma sig fölning.
Svar
14
· Visningar
844
Senast: shady
·
Avel Var precis och nattade hästarna och mitt sto som skall föla 30:e Juni har fyllt på juvren :confused: Dom är jätte hårda och det har...
Svar
6
· Visningar
1 571
Senast: ady
·
Avel Enligt Flyinge dog han i morse i sin hage, visserligen var han gammal och veterinären misstänkte problem med hjärtat. Han hade betäckt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 245
Senast: shady
·
G
Avel Hej jag har fått en fölunge av en väninna men han är ej rewgistrerad.Var gör jag detta någonstans.Svara fort de som vet.//
Svar
3
· Visningar
643
Senast: Cyllene
·
Avel hej! 11 dagar kvar.. grållan är rund som jag vet inte vad och juvret fyllt.. rinner inget än ... Idag e hon heltokig.. så fort min...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Bia
·
T
Avel Är det någon som vet var man kan köpa en nappflaska till föl eller det går lika bra med en till bebisar. Tänkte vara förberedd i fall att.
Svar
11
· Visningar
4 709
Senast: plumpen
·
Avel Åååååh, jag vill betäcka min "gammelpålla" i år! :bump: :bump: :bump: Tyvärr så har jag en motsträvig sambo som anser att jag inte är...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: FairLady
·
Avel Jag har läst ett par trådar om föl utomhus kontra föl inomhus de första dagarna/veckorna efter födelsen. Här har även diskuterats...
Svar
1
· Visningar
804
T
Avel Mormors far och Farfar med e och u?? Har fått världens hjärnsläpp.
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Splittan
·
K
Avel Mitt sto fälade 14/4 och det blev ett underbart litet fuxsto! Det är bara ett problem. Vi hittar ingen grimma som passar på den lilla...
Svar
1
· Visningar
771
L
Avel Hoppas inte ni tycker att detta är en korkad fråga... men hur påverkar rakhasighet rörelserna hos en häst? Man kan ju tänka sig att det...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Mia_R
·
Avel Magen på stintan har ändrat form senaste 10 dagarna den har liksom sjunkit och flyttat sig bakåt. Tuttarna växer mer & mer och hon har...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Bounce
·
E
Avel De har sammanfattningsvis, enligt mig, sveriges intressantaste avelshingstar i dressyr. MEN, vilka priser - jag svimmade flera gånger...
2
Svar
24
· Visningar
2 292
Senast: hoppsann
·
Avel Vad tycker ni om honom och hans avkommor?
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: timpan
·
J
Avel och hon ska stå där tills hon är betäckt. Vad ska jag skicka med henne? vad ingår i de 80 kr/dygn? Är det 16:e dygnet man kollar om...
Svar
7
· Visningar
779
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka