Mycket protein = tjockare fosterhinna?

nej, jag sa att hon inte är en "sådan" som räknar på kvoter och dyl. men det behöver hon ju heller inte eftersom hon sålt sin häst och för närvarande bara är medryttare :D
Var hon fått själva sakfrågepåståendet ifrån vet jag inte men jag tror ju inte det är något hon bara kommit på av sig självt så det var därför jag frågade :p
Sen så är ju vårt hö analyserat men sen är det ju upp till var och en om de vill göra något med den informationen eller inte :)

Liknande trådar

Avel På ultraljud dygn 50 upptäcks tvillingdräktighet på ett av våra ston. Ultraljudad 2 ggr innan detta på annan station (dag 17+30) och då...
Svar
13
· Visningar
2 762
Senast: Packipim
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 039
Senast: axel
·
M
Foder & Strö Jag tycker att min häst har sjunkit in lite bak vid virvlarna ungefär fick höra att det kan vara protein brist? Tänkte börja ge honom...
Svar
5
· Visningar
1 113
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror