Stanford 687 död

Kolla med ägaren, det kan ju finnas. Kolla även Flyinge efter Stanford. Det kan ju finnas om du har tur.

Alla skriver inte i hingstkataogen att dom har semin kvar. Vet att det finns på National Zenith xx, då jag pratat med ägaren om det. Men dom går heller inte ut med det. Varför kan jag ej förstå.

Finns der kvar efter National Zenith!!? :o

Han skulle ju varit jätteintressant till mitt sto!

Jag ska kolla till nästa år, i år har jag fått rådet att ta "en riktig hingst" :D eftersom det är första gången för henne!

Pratade med ägaren för några år sedan och då fanns det. Kommer inte ihåg vad han skulle ha, men jag vet att det var dyrt.

Han skulle även vara intressant för mig också.

Alltid är det ju någon hake :smirk:

Hoppas att det inte är lika dyrt om det finns något kvar etfer Stanford! Mitt sto var Breedersfinalist en gång i tiden så hon får rabatt hos Flyinges hingstar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver skriva av mig... och nej, innan någon anmäler till polisen - det är inte ett människobarn det är talan om. Men min hästs bebis...
Svar
14
· Visningar
2 594
Senast: Tualma
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 860
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023