Shettis utställning!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Gnägg
  • Startdatum Startdatum
Ja, varför skulle livet vara enkelt? Himlans bra fråga, men jag skyller på att jag är blondin. Det brukar räcka som förklaring. :D

Det jag kan komma på här och nu, som vore bra att få veta på stört när man för första gången fått en hingst godkänd, är att det skulle vara skitbra om man kunde få veta EXAKT vilka grejer man ska ha koll på, vem som fixar dem, vilken info de vill ha av en, hur lång tid det tar att fixa och hur mycket det kostar. Jag är fortfarande orolig för att jag missat att ta reda på saker som jag har skyldighet att ta reda på, men som jag inte känner till att jag ÄR skyldig att ta reda på! :o

Som sagt, jag är blondin... :cool:

Det spelar ingen roll om du fåt passet, när jag anmälde så skrev att den ena va under registrering. Men nu har hon fått sitt reg. nr men vi har inte fått passet så jag bara sa till cattis så la hon till det. :) Men hur är det med Moses nu då??

Nä men hej på dig!! Har du oxå hittat hit! :D

Jorrå. De växer och frodas. Var iväg i söndags på utställningsträning i Bro med Touch och Revlej, det var väldigt givande och skoj. Hannibal fick stanna hemma med Moses, inte populärt. Han vill följa med överallt, han är sådan "going" :love:. Touch och Revelj är avvaktande lite blyga. Moses och Hannibal framåt, nyfikna, lite fräcka och massor med attityd :cool:

Då så då är det lunga puckar med passen... super!!!!!

Han går på Fenylbutazon nu, sedan får vi se vad det leder till. Han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ uttråkad, men vem hade inte varit det efter 8 månader???
Men lite kul är det med fölisarna, Moses har blivit Lekfarbror. Det är jättekul att studera pållisarna i hagen, och alla 4 ska bli kliade på samtidigt. De har inte förstått att jag inte är en bläckfisk................ :eek:

hej. tittade på din hemsida och såg att rival hade rosafir of transy i stamtavlan,det har min kille med!!
rosafir of transy är min pålles mormors far!!
kul,skall du till vetlanda nu 24 april?? vi kanske kan ses?? kram

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 930
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
479
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023