Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har man ett bra sto lönar det sig att ta en dyr hingst!stammarna sätter priset i många fall, iallafall som unghästar. det finns ju hopphingstar för 70-80 000:- men har för mig att travhingstar är mycket dyrare!!
gillar oxå flyinge , även om de höjt lite i år.
Robin Z 4 000:- 16 dagar + 12 000:- levande föl + moms
sedan har de ju cellehingstarna som kostar 5 000:- + moms /dos och har du ett sto som lätt blir dräktigt får du ett mkt billigt föl!
menar jag gav en tusing, inkl moms...
Som regel finns ett avtal med fast pris, för respektive transportör.
Men vi hämtade själva vid flygplatsen andra vändan, då första sändningen "kom på avvägar" i Sverige.
För man får ju inte ersättning för kostnader man troligen får, om man får vänta på nästa brunst.
Bara för att transportföretaget har klantat sig.
Men man slipper faktiskt betala själva frakten då!
Är de inte bussiga?
Hundavel & Ras Bekanta till ena grannen har en MAS... och det är ett litet kräk, helt ärligt. Det är en sådan hund som jag absolut inte går i närheten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.