Fick Ängagårdens prislista idag.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ecssory
  • Startdatum Startdatum
Jag vet inte...jag har hört allt ifrån 1800-4500 kr innan.
8-900 kan väl kanske stämma på de södra delarna av Sverige kanske?

har man ett bra sto lönar det sig att ta en dyr hingst!stammarna sätter priset i många fall, iallafall som unghästar. det finns ju hopphingstar för 70-80 000:- men har för mig att travhingstar är mycket dyrare!!
gillar oxå flyinge , även om de höjt lite i år.
Robin Z 4 000:- 16 dagar + 12 000:- levande föl + moms
sedan har de ju cellehingstarna som kostar 5 000:- + moms /dos och har du ett sto som lätt blir dräktigt får du ett mkt billigt föl! :banana:

menar jag gav en tusing, inkl moms...
Som regel finns ett avtal med fast pris, för respektive transportör.
Men vi hämtade själva vid flygplatsen andra vändan, då första sändningen "kom på avvägar" i Sverige. :mad:
För man får ju inte ersättning för kostnader man troligen får, om man får vänta på nästa brunst.
Bara för att transportföretaget har klantat sig.
Men man slipper faktiskt betala själva frakten då!
Är de inte bussiga? ;)

Liknande trådar

Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 377
Senast: sandrafors
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·
T
Ridning Hej alla glada (ja, jag är jätteglad i alla fall =) och hoppas tråden är rätt placerad?!?!) Jag var nämligen på utförsäljningen idag...
Svar
6
· Visningar
2 038
Senast: tirnanog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023