Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

K
Avel Jag tror att denna tråd ska vara här,men om den inte ska det så ber jag om förlåtelse :D Men jag har undrat såå länge vad min...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: k-lina
·
H
Avel Finns det nån info om halvblodshingsten Figaro E: Pascal EE: Falstaff. :) :)
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: husvallalantbruk
·
Avel jag har börjat tycka att det här med exteriören är väldigt intressant därför undrar jag om nån kan se om jag har fattat det här...
Svar
15
· Visningar
4 557
Senast: Got2Be
·
B
Avel Jag söker på Avsh:s sida för att kolla upp min lilla killes stam lite närmars osv. Men han kommer inte upp, inte mamman heller. Inte... 2
Svar
22
· Visningar
1 858
Senast: Alphea
·
S
Avel Undrar vad som egentligen hände med denna hingst! Fick höra att han haft hjärnblödning eller nått sånt och åkt tillbaka till Holland där...
Svar
12
· Visningar
2 017
Senast: grimman
·
Avel Var så roligt förra året att läsa allas tankar och idéer om hingstkatalogens design, så jag har kopierat lite av förra årets tråd och...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: Sorbe
·
Avel För att stilla min nyfikenhet, hur många som redan NU har valt hingst, så kör vi en omröstning :D. Den här omröstningen kommer vara...
Svar
15
· Visningar
1 950
Senast: kicket
·
C
Avel Vi har haft ett ponnysto till låns för att betäcka med vår godkände welshmontainhingst. Fick ett samtal från stallet idag kl 13, att dom...
Svar
19
· Visningar
1 872
Senast: CillaW
·
A
Avel Jag skulle vilja veta var man kan hitta alla Nepals stoavkommor framförallt och avkommor efter Trofé av både könen. Jag hittar inget om...
Svar
10
· Visningar
1 896
Senast: juvelen
·
Avel Jag har ett sto efter Majim - Bernstein - Jaguar som jag ska betäcka efter treårs testet. Just nu är hon bara 1½ så jag har ju ett tag...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: Gabby_Ossi
·
V
Avel Jag har en ponny som i stammen bl a har trainers seat xx, primör 696 och ekelunds bingo. Jag skulle gärna vilja se bilder på dessa...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Flavour
·
L
Avel Jag är jätte nervös att min lilla tjej är dräktig. Finns det några särskilda tecken som man kan se? Innan jag köpte henne (April...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: mumlan81
·
K
Avel Jag skulle behöva ha lite tips på dressyrhingstar då jag inte har varit inne så länge på det här med avel. Mitt sto är ett tyskt med...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Hathor
·
G
Avel ...speglar svensk avel undrar jag hur det kan vara 53 000 (!) visningar på en tråd om vilka arabhingstar som gäller i år och "bara" 5...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: kicket
·
Avel Är mitt uppe i hingstvalet inför våren och stannade upp och tittade extra på Corlensky G, som ser trevlig ut. När jag slängde en blick... 2
Svar
28
· Visningar
3 401
Senast: Tant Gredelin
·
Avel Jazz preferent e. Cocktail-Ulster-Amor-Pericles xx blev årets hingst i KWPN. Vi har väl två söner tillgängliga, om jag inte missminner...
Svar
1
· Visningar
2 200
Senast: stommen
·
Avel Det gäller att ha klart för sig vad man håller på med..... jag skrev i tråden om Welsh Grevagården att jag har två sektion C hingstar...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Welsh
·
Avel Jag har ett sto som är efter San quintero-Bonaparte-Urbino-Ceylon... Skulle vilja ha ett föl som är lämpat för dressyr, är jag helt ute... 2
Svar
26
· Visningar
2 188
Senast: wolken fee
·
S
Avel När det gäller hingstars avkommor, det brukar ju stå hur många betäckta/dräktiga/födda föl det blir såklart. Har även sett någon lista...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: sydney
·
C
Avel Vad tycker ni stoägare? Har en treårig quarter som jag har tänkr att visa nu i mars. Men eftersom det nu inte är tvång att visa för... 2
Svar
21
· Visningar
2 169
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka