Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel hej .. jag skulle behöva hjälp ! jag ska börja med avel . skulle behöva hjälp med några frågor ! hur märker man att förlossning närmar...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Nafayette
·
Avel Icke godkänd hingst efter Jovial. Som lär ha gått GP dressut och betäckt endel ston. Finns det någon som känner till mer information om...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Mr Macahan
·
Avel Någon som vet när och var det blir kvalitetsbedömningar på ponnyer?
Svar
13
· Visningar
983
Senast: My64
·
Avel Någon som vet vart det finns Rocky Mountain hästar i Sverige eller Tyskland? Jag pratade med en tjej från Frankrike nyss som föder upp...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Nussikan
·
V
Avel Nu har jag letat och sökt på nätet, men har svårt å hitta nån översiktlig information, så jag hoppas någon här kan hjälpa mig. Är...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: FT_ryttare
·
Avel Sitter lite och funderar. Det står ju t.ex. 166-21,5 cm i hingstkalendern, "21,5 cm" är skenbenet väl? Varför mäter man det?
Svar
17
· Visningar
2 385
Senast: Görel
·
M
Avel När är treårs testet för en ungponny född 2004? Vad innehåller testet? Hur tränade ni som gjort testet inför det?
Svar
12
· Visningar
1 625
Senast: lycka
·
A
Avel Ngn som vet ngt om denna hingst. Hittar ingen information om jag söker på hans namn. Rids han? Tävlas? Exteriör? Strl? Temperament...
Svar
7
· Visningar
2 588
Senast: tsarabians
·
H
Avel Linksbury Royalist RW 82 Någon som vet något om honom? Avkommor, bild, temperament etc. mvh HF
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: HoppFantasten
·
H
Avel Ja Vad kan ni berätta om halvblods hingsten Solid? ?
Svar
9
· Visningar
1 874
Senast: Rie
·
Avel Är nyfiken på era hästar efter Samba Hit. Vilket temperament har de? Vad har de presterat? Allt annat som kan vara av intresse...
Svar
2
· Visningar
1 282
Senast: Lotus7
·
C
Avel Sitter här och funderar, vill kolla om jag har rätt i min tankegång. Skriver inte ut några namn här, fast jag tror att ni iofs kan gissa...
Svar
19
· Visningar
2 315
Senast: cissiny
·
Avel Vet att vi har diskuterat honom i flera trådar, men nu har jag en video hemma på honom och jag gillar honom skarpt, han kan både röra...
Svar
15
· Visningar
2 586
Senast: elle12
·
T
Avel Har ni täcken på fölston (menar både regn- och vintertäcken)? Motivera gärna varför ni har/inte har det. :) 2
Svar
24
· Visningar
1 942
Senast: Tabitha
·
Avel Efter den regniga hösten är det ju mer eller mindre omöjligt att få tag på halm. Jag har några rundbalar, som jag har sparat från förra...
Svar
12
· Visningar
1 576
Senast: Jet
·
B
Avel Hej igen!!!:angel: Någon som vet om man använder Haflinger i tysk ponny avel? Någon som vet om det korsas mellan Haflinger och...
Svar
6
· Visningar
1 169
T
Avel Är lite nyfiken på vad Prestige ger för avkommor, någon kombination som man bör akta sig för? Visa gärna bilder också. :)
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Liland
·
P
Avel Hoppas att den här tråden hamnade rätt nu. Har just fått hem passet för vår nyköpta shettis (delar henne med en annan familj och...
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: cirkus
·
R
Avel Är det någon som vet vilka hingstar som kommer att visas?
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Rigoletto
·
Avel Vad heter språngsedel och språngrulla på engelska?
Svar
7
· Visningar
3 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka