Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

• Låst
Avel Ni som har treåringar till salu, hur verkar intresset, är det heldött eller rör det på sig? Det känns som om de som vill visa på... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 285
Senast: ameo
·
A
Avel någon som har någon avkomma efter honom? hur är dom i hantering / ridning ?? :bow:
Svar
19
· Visningar
1 312
Senast: Bums
·
Avel Hur kan man någorlunda bedöma vilken storlek unghästen kommer att få när den är vuxen? Är det enda man kan göra att titta på...
Svar
8
· Visningar
5 854
Senast: kopparberg
·
E
Avel Hejsan, skulle vilja premiera mitt 2 års sto. en newforest. Men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. någon som vet?:)
Svar
1
· Visningar
665
·
A
Avel Hej! Undrar om någon vet om det finns arabhingstar på semin? Skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig med min fråga :rofl:
Svar
15
· Visningar
1 644
Senast: Astor
·
A
Avel Jag har ett dräktigt sto som igår började fylla sina juver. Nu när fölningen inte är så långt bort börjar en del andra frågor ploppa... 2
Svar
24
· Visningar
4 270
Senast: åke
·
Avel Mitt minsta föl:devil: skap (7mån) är på drift här nu snart varenda dag, först började :devil: ungen med att bara resulut spränga...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: Cyllene
·
Avel Är min tråd rätt då?? Visst kan man ställa ut en häst av ponnyras som växt över ponnygränsen? Ev. att man riskerar få nedslag på...
Svar
3
· Visningar
742
·
B
Avel Hej! Någon som vet om vi behöver "byta" vårt tyska hästpass. På framsidan står det: Equidenpass id-nr. Det är vitt papper...
Svar
2
· Visningar
1 529
Senast: Cyllene
·
E
Avel Hejsan skulle vila ta min häst på sto primering. En newforest på två år, men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga?:confused: ;)
Svar
4
· Visningar
901
Senast: svea
·
B
Avel :banana: Hej undrar om någon vet hur man kan söka efter sin ponny i Tyskland? Finns det någon Barn/ungdoms tidning/sait som man kan gå...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: bombi
·
Avel Är ev spekulanter på en connemara från Irland, men jag har aldrig hört något av namnen i hans stam :angel: är här kanske någon som kan...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Lorelie
·
W
Avel Hej Nybörjare som man är inom aveln :crazy: så undrar jag när hingstkatalogen för 2007 kommer ut och var får man isåfall tag på...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Pazuzu
·
Avel Jag har nu fått mina små föl 2 st, shettis/British Spotted Pony, stofölet kom den 17 januari och hingstfölet den 27 januari. Mammorna är...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: cirkus
·
Avel Idag har vi haft sånt strålande väder att alla våra märrar har varit "nakna" ute och lapat sol. -Ja vi täckar våra avelston...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: Carolrita
·
Avel Är starr på häst ärftligt? Jag har precis köpt ett sto som har förändringar på ena ögat. Hon är en otroligt trevlig och en riktig...
Svar
10
· Visningar
1 799
S
Avel Fick i torsdags reda på att den icke godkända painthingsten som är pappa till min snart 2-åriga häst är OLW-bärare... Känns riktigt... 2
Svar
24
· Visningar
2 667
Senast: carwes
·
S
Avel hej. Jag undrar om någon kan tala om för mig när en häst slutar att växa.
Svar
2
· Visningar
836
Senast: StellaNova
·
Avel Hur många föl är det meningen att det ska födas hos Dig under 2007? Jag själv har förhoppningsvis två dräktiga damer med varsitt barn... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 018
Senast: Antiqua
·
P
Avel Min häst är efter Asterix, men han är ju inte kvar i aveln hos Flyinge. Vad hände med honom egentligen? Är han fortfarande verksam i...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: PansParis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka