Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

L
Avel Ska seminera mitt sto (e:Landlord) nu ivår och fuderar på Aerline H. Vad tycker ni om honom?
Svar
12
· Visningar
1 696
Senast: Darbhanga
·
Avel Jag skulle vilja ha en debatt/vettig diskussion runt amatör korsningsavel. Hur resonerar och tänker ni runt det hela? Det finns ju som... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 754
Senast: Farle
·
K
Avel Har en welsh ponny som jag vill betäcka i år, hon är 6 år och har inte fölat tidigare. hon är e. Candide RW72 ue.Linksbury Royalist...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Joyride
·
Avel Har sökt efter trådar om honom här på Buke. Men det var glest.. Har nyligen fått upp ögonen för denna hingst (har troligtvis vart...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: ecssory
·
Avel Vad vet ni? Jag vill veta allt! Gärna bild på honom om ni har!!
Svar
14
· Visningar
1 328
Senast: Tussilago
·
T
Avel De här låter jävligt konstigt.. Men hur ser de ut när stoet ska fylla på mjölk? Kan man se på juvret att hon är dräktig? Lillan har... 2
Svar
20
· Visningar
4 322
Senast: Tilla
·
M
Avel Är helt ny på det här med avel så tänkte rådfråga er som har lite mer koll. Om man har ett sto som ej fått föl innan (haft fullt upp med...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: pemi
·
D
Avel Är det någon som har betäckt med Kennedy? Tycker det är en fin Hingst. Funderar på att andvända honom nästa år. Vilken station är han på?
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Jarrah
·
L
Avel Vill veta rubbet om denna hingst, vad har han lämnat. Är han fortfarande i avel? Vill minnas att han är godkänd på prestation, stämmer...
Svar
18
· Visningar
3 437
Senast: misen
·
J
Avel Irco Marco - kan han ge "gula" avkommor? D v s finns det någonstans bak i stammen något gulanlag? Någon som reagerar på namnet El...
Svar
16
· Visningar
1 671
Senast: Mabuse
·
Avel och deras stamtavlor, holländska, osv.. har en fråga det finns ju olika predikat som ster,pref osv.. men om det står Stb.prok på...
Svar
8
· Visningar
2 982
Senast: hoppsann
·
Avel TuttiFrutti fick ju föl igår natt 28/4 23,30. Fölet har mått bra tills ikväll, då dom nu är akut påväg in till Oslo djursjukhus...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: xbella
·
R
Avel Jag har ett sto som ska föla, fölet var beräknat att komma 10 april. I morgon har hon gått över i tre veckor, hur normalt är det? Jag...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: trazel
·
Avel Hej. Tänkte höra om någon har råkat ut för förskylning på hästarna vid tiden för fölning. Mina ston börjar bli lite förskylda och...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: ameo
·
Avel Coelenhage's Let's Be the Best? Någon som har/vet några avkommer/meriter osv.. till han..Har en gansak nyimpotrerad ponny som är efter...
Svar
9
· Visningar
4 921
Senast: lektra
·
T
Avel Är det någon som har lite koll på olika connemarahingstar? Har kollat connemarasällskapets hemsida men mitt problem är att jag vill ha...
Svar
6
· Visningar
936
S
Avel Hejsan Jag undrar om någon har en bild på en pre avelshingst som heter AFRICANO XVIII? Berätta gärna det ni vet om honom också. :bump...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: search
·
  • Låst
Avel FORTSÄTTNING PÅ STÄNGD TRÅD!!! Har en liten fundering över hur representanter för "vilken ras som helst" ställer sig till avel med... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
12 532
Senast: ameo
·
S
Avel Jag undrar lite om hingstarna Colenhagen´s Let´s be the best och Conquistador samt på stoet Vita Nova´s Sandie. Har hittat en ponny... 2
Svar
25
· Visningar
2 535
Senast: Voorwijks_bambi
·
Avel är det någon som vet något om denna hingst.har letat förgäves efter honom på nätet.Ska hämta en unghäst efter honom nämligen.Tacksam för...
Svar
14
· Visningar
1 701
Senast: JeanineHammer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka