Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag såg en annons på en häst som betecknades som russian cob. Har aldrig hört talas om rasen, men hästen var väldigt läcker. Någon som...
Svar
12
· Visningar
1 144
Senast: bonde
·
Avel Nån som vet något om denna hingst? Min häst har han i tredje ledet, men jag vet inte så mycket om honom (eller rättare sagt inget alls)...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: KickiH
·
T
Avel Är intresserad av ett avelssto som har Landadel ff. Jag är intresserad av att betäcka med Landor S som har Landadel som far. Tror ni...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: KickiH
·
J
Avel Min häst var beräknad till den 17 April. Men det har ännu inte kommit ngt föl. Hur lång tid är normalt?? O kan fölat vara dött??
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: astronaut
·
Avel Lägger in en bild på min lilla tjej för att få lite råd om hingstval. Funderar på Medalj, men har fått höra att han inte har ett...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: __Stilett__
·
M
Avel Någon som kan få fram någon info om detta sto? Mamma till Locarno (DLH 621 e: Ladykiller xx) och mormor till Roderik. Hon finns...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Cyllene
·
N
Avel Hej!:D Jag har en Akribori avkomma född 2005. Har ni någon avkomma efter Akribori som är född 2005? isf hur stor är den, och hur stor...
Svar
16
· Visningar
1 738
Senast: Wilma
·
B
Avel Nån som vet nåt om hingsten Riccione? Hittade honom på en tysk hemsida och föll pladask. :love: Kanske skulle passa mitt sto efter...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Wilma
·
A
Avel Hej Har ett två dagar gammalt föl som är piggt och fint på alla sätt förutom att hans vänstra bakhov/kota är sned han går liksom på...
Svar
7
· Visningar
1 822
Senast: ameo
·
W
Avel Hejsan! Undrar om det är någon som har häst eller vet någon häst efter Levantos II? Gärna bilder!!:bump: kram
Svar
6
· Visningar
1 845
Senast: attsy
·
Avel I senaste Ridsport var det en artikel om kastrerade ston och vad dom skulle kunna kallas på svenska. Vad tror ni om EXTANTER? :idea:
Svar
1
· Visningar
589
Senast: Kardinal
·
D
  • Låst
Avel Ska köpa en övervakningskamera eftersom mitt sto ska föla om ungefär en månad. Vad är att föredra? Något speciellt märke? Sladd eller...
Svar
1
· Visningar
548
·
J
  • Låst
Avel Hejsan! I år ska mitt sto åka upp till en hingst i Uppsala. Hon har lindrigt eksem och jag är orolig att det ska bli värre där uppe...
Svar
14
· Visningar
1 276
·
Avel Hej! Funderar på Cortez till mitt fullblodssto, men hur är sperman? Är den ok efter att varit fryst så många år? Hur har det...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: lundsbo
·
S
  • Låst
Avel Hejsan jag undrar om någon vet något om hingsten swift? Han finns som 3:e leds hingst på ett av mina stons stamtavla. Vill också gärna...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Görel
·
S
Avel Om jag har förstått saken rätt visades Careful redan 2005, men fick ej godkänt. Är det någon som vet anledningen till detta? Vad man...
Svar
5
· Visningar
1 391
Senast: elle12
·
M
Avel Hej! Har ett irländskt sto med okänd härstamning som jag skulle vilja betäcka för att sedan ha själv. Hon är född 96 och har inte vad...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: miss_Ellie
·
N
Avel hej jag har en 75 % arab och vill betäcka henne men hon har HAFT spatt . Kan jag betäcks henne eller får fölet spatt då också ??:crazy...
Svar
14
· Visningar
1 230
Senast: Tassetass
·
M
Avel Hej på er! ...hoppas på er hjälp med en fråga som ger mej maximal beslutsångest... :smirk: Tänkte nu be er om lite hjälp... Jag...
Svar
7
· Visningar
1 614
Senast: Masse
·
Avel Ja som ni ser i rubriken är det om ungstoets brunst jag undrar. Unghingsten kan ju bli könsmogen vid åtta månaders ålder men när får...
Svar
2
· Visningar
1 519
Senast: Krisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka