Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

• Låst
Avel Någon som vet om honom?? Jag funderar på att betäcka mitt fuxfärgade fullblod med honom:) Hoppas på svar;)
Svar
1
· Visningar
682
Senast: ameo
·
A
Avel Ja, vad betyder det? Jag undrar även vad Z-springen betyder? och både dessa står bakom namn på ston i en hästs stamtavla. :D
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: attsy
·
Avel Vårt 19 åriga arabsto var iväg hos en hingst Maj-Augusti förra året.... hon slutade brunsta och vi trodde g´hon tagit sig och var lite...
Svar
10
· Visningar
1 398
Senast: cikoria
·
P
Avel Hur allvarligt är det för aveln? Hur påverkar det hästen? Kallas det något annat i bedömningar?
Svar
11
· Visningar
3 547
Senast: prallan
·
Avel mitt 7 -åriga sto är dräktig i 10 mån(första dräktigheten för henne) Hon är rejält rund och det sparkar i magen,men har nu sett inom de...
Svar
5
· Visningar
1 044
Senast: Katinkas
·
Avel Är det någon här som haft någon häst e. Solid?? Eller som känner till honom? Ska ev. köpa en häst efter honom, så.. någon som har något...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Jeeves
·
P
Avel Är det så att denna "gigant" ffa finns tillgänglig? om inte, när var hans sista årskull? Finns han tillgänglig - vet ni priset i så...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: JSH
·
S
Avel Moder berättigad till A-prem på minsta antalet avkommor 2007 vad menas?
Svar
2
· Visningar
665
Senast: sweet_extraa
·
D
Avel Kan flera ston dra igång varandra? Mitt dräktiga sto har en granne som ska föla närsomhelst, själv är mitt sto inte beräknat förrän...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Girasol
·
A
Avel Har du några bilder på föl ca 1-3 mån gammal med hängda knän och senkontrakturer som senare har blivit helt bra och hållbara rid...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: poff
·
S
Avel Vet någon något om halvblodshingsten Swifts (avliden) avkommor? Har någon av dem några egna prestationer och hur är de i lynnet?
Svar
16
· Visningar
2 205
·
V
Avel Hur fungerar det? Jag har ju läst om fölförsäkringar man kan teckna efter att föl kommit till världen men hur fungerar det med...
Svar
1
· Visningar
728
·
Avel Hur pass säkert är vaccineringen mot abortvirus, vet att det inte ä ger 100% skydd men vad innebär det i praktiken? Har någon här på...
Svar
13
· Visningar
2 317
Senast: Que
·
S
Avel Efter som jag inte är så inne på det här själv. Vad menas med att ett sto är B-premierad?
Svar
13
· Visningar
1 385
Senast: sweet_extraa
·
Avel Jag undrar om det är några som har hästar e: Airline H? Är dom inåttåade fram?? Jag kontakt med 3 Airline avkommor regelbundet och...
Svar
17
· Visningar
1 376
Senast: Bukeplutt
·
Avel Måste fråga det allvetande bukefolket :angel: Nån som vet om det finns video på Hohenstein någonstans på nätet? Skulle gärna vilja...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: simpan
·
L
Avel Är det ngn som vet hur det blir då ett föl föds som fux? Blir det fux som vuxen häst eller brukar de ända färg? Mamman är svart/mrb och...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Luxurios
·
Avel Någon som ska betäcka med honom eller väntar föl efter honom? Vad ska/har ni annvänt för ston till honom?
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Madick
·
  • Låst
Avel är det någon mer som fått hem flyinges cd i brevlådan? Jag måste säga att jag blev oerhört besviken på hur den var producerad. Jag tror...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: cusan
·
Avel Hej! ska visa min 4-åring på kvalitet i höst, jag undrar hur man brukar ha manen på en connermara. Vet att man har knoppad man på...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: roge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka