Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag skulle behöva lite hjälp av er som är insatta i PRE-aveln. Sitter här med namn på min medryttarhästs föräldrar och det hade vart kul...
Svar
7
· Visningar
1 563
Senast: miiiiiiia
·
Avel Vi är sju familjer som bor på en gård (inget kollektiv alltså utan alla familjer har varsin lägenhet). Klockan var ungefär halv två på... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
15 774
Senast: Aliche
·
Avel Svara ärligt vad ni tycker om min kombinatin med Corlensky G till mitt Urbino sto? :laugh: ÄRLIGT:bow: Ni vet ju inte så mkt om mitt...
Svar
13
· Visningar
1 842
Senast: Aston
·
Avel Har en del frågor och ni som har en minut över kan väl svara, börjar bli lite nervös, både mitt och stoets första föl ska ploppa ut i...
Svar
7
· Visningar
1 656
Senast: pettersborg
·
Avel Vill veta mer om honom. Har en medryttarhäst som är efter honom. Bra o dåliga sidor med honom? Gärna bilder! :banana: 2
Svar
25
· Visningar
3 727
Senast: Belker
·
M
Avel Hejsan! Är ny på detta forum så vet inte om detta hamnar rätt men annars får väl moderatorn flytta. Från vilken ålder tkr ni att...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: disel
·
F
Avel Hejsan! Finns det någon som skulle kunna ge mig lite svar angående häst med gråa papper? Det tages tacksamt emot!! En häst med...
Svar
19
· Visningar
4 614
Senast: workahlic
·
Avel Har precis haft id kontrollanten hemma så fölis är både chippad o avritad och två tagelprov från svansen är tagna, varav den ena...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: sassiball
·
L
Avel Jag har ett 8-årigt sto som jag importerat ifrån Holland, hon är dock född i Ungern. Problemet jag har är att jag inte kan hitta någon...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: lottaaas
·
M
Avel Jag undrar om det finns någon som vet varför vårt dansk importerade halvblod inte har någon krona där hon har sitt nr på baken?
Svar
1
· Visningar
649
Senast: dobbis
·
T
Avel Planerar att betäcka mitt sto f 2007 nästa år, och har verkligen ingen aning om hingst. Är inte så insatt i avel än, och detta stoet är...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: TuttiFrutti
·
B
Avel Finns det? Är ju nyfiken på min pålles släkt och uppfödare :)
Svar
11
· Visningar
3 993
Senast: KickiH
·
Avel Satt och googlade när jag dök på denna hingst. Gillade stammen starkt! Baloubet - Darco - Chin Chin - Pachat. Och både mamma och...
Svar
11
· Visningar
1 701
Senast: Sighttosee
·
W
Avel Hej! Satt och läste en lite äldre tråd där en användare sade då här: Du som skrev, hoppas de va okej att jag lånade din text...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Wildbyheart
·
B
Avel Min fölis är efter Chirlon som är född 1989 och blev bruksprovstvåa och ridprovstvåa 1993. Vem kom etta det året? Någon som vet?
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: mydia
·
Avel tänkte fråga er som har koll på shettisaveln (o alla andra). jag är lite nyfiken på min shettis stam och vad ni tycker om den sen vill...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: puff93
·
Avel Är det någon som vet vart man kan hitta en film på honom? Jag har letat och letat :confused: 2
Svar
26
· Visningar
2 619
Senast: Retzina
·
Avel Vad vet ni om dessa hingstar och dess avkommor ? Jag har googlat fram att Orleandro tävlat både hopp/dressyr och är exporterad till...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: xaheena
·
W
Avel Vad skulle du vilja ha för hjälp.... Eller vad saknar du ifrån ASVH... Eller har du en önske lista.... Något som jag saknar är en... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 555
Senast: ishbel
·
Avel Inom vilket intervall kan man 'nypa bort' en ev tvilling? Räknar man sedan dagarna från då inseminationen gjordes (dag 1) eller från...
Svar
9
· Visningar
1 671
Senast: Hobnob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka