twiligt 1062

Sv: twiligt 1062

Kul med en till Twiligt bebis! Grattis, hon ser fin ut din lilla. Då är ju våra exakt på dagen lika gamla.

För min del blir det ombetäckning med Twiligt och denna gång önskar jag mig ett stoföl ;)!

Jag fick ett stoföl, men är nästan en nackdel är ju så mycket svårare att släppa ett fint sto:o

Visst är ditt Twilight-föl också tillverkat på Gurresta? För då har jag det andra Twilight-fölet som blev tillverkat där :)

I stort sett enda anledningen till att jag hade varit tveksam till att använda honom igen, är att vi fick en hel del dåliga skick från honom. Men din blev dräktig för första, eller?

/Camilla

Japp, det var min som var det andra......och nej min tog sig inte på första utan på samma skick som din. Men enligt B så hade Twiligt haft bra sperma tidigare år, men förra året var det som sagt var lite strul...

I år har han inte haft något sto alls på Gurresta och jag har ingen aning om hur kvaliteten är. Enligt ägaren är den bra (men säg den ägare som inte säger det ;) ). Men jag är så nöjd med årets bebis så jag provar Twiligt igen. Highcruiser får vara reserv om det inte skulle ta sig......

..och en på Grannox:

Ingen av dem verkar trivas med betslingen, eller så har jag knäppt i fel ögonblick och valt fel bilder ;).

Ska strax visa lite bilder på min lille hingstunge!

Hej! ursäkta OT och en äldre tråd men är de här Grannox e:Grannus ue: Paradox l som rids??

Ja, det är hingsten Grannox!

Min Twiligt bebis visades på fölmönstring med 8-8-8-7-9-8=48 p. Vi betäcker troligen om med honom nästa år om allt går som det ska!!!

Ja, det är hingsten Grannox!

Min Twiligt bebis visades på fölmönstring med 8-8-8-7-9-8=48 p. Vi betäcker troligen om med honom nästa år om allt går som det ska!!!

Grattis till FINA poäng!

Så ni ska ev betäcka ditt sto med Grannox nästa vår?
Min tjej är efter Grannox och hon är jätte mysig. Trevlig i skallen och rör sig helt okej. Ska oxå betäcka henne i vår men har inte bestämt hingst än.
Vi får se! Spännande!

Litet missförstånd ;). Vi betäcker om med Twiligt. Min kompis har däremot betäckt två ston med Grannox i år. Kul att du gillar honom, det är en riktig gentleman!

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 415
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Genom en långsiktig satsning vill Svenska Ridsportförbundet främja hållbara ridskolehästar och svensk avel. - För att möta och förstå...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Letar skor till både 12 åriga sonen och 5 åriga dottern och tycker inte jag hittar någonting. Vad ska vi ha 😄😄
2
Svar
33
· Visningar
1 574
Senast: Sedna
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
201
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31