Forever (xx?)

Sv: Forever (xx?)

Rubinstein är en Holländsk hingst, med holsteiner grund, från början.
Han exporterades till USA där han användes i avel och tävlades i dressyr.
Holsteiner namnet var Lepanto och mer om Rubinstein/Lepanto kan ni läsa här!

I din länk står det att Lepanto är e. Lorenzo, stämmer det? Den jag letar efter är e. Ladykiller xx, som den du länkar till har som ee. :confused:

Det finns en Lepanto f. 1976 (holst) e. Ladykiller xx ue. Heidekrug - Fabrikant kanske den du letar efter? Mer om hans stamfinns här

Senast ändrad av en moderator:

Jo, det är rätt:) Vet du ngt om honom??
Ursäkta TS om OP:D

Vill bara berätta att For ever young även kallad Ior lever och mår bra. Han är en helt underbar herre på ca 176 cm över marken med en hel del egen vilja och idèer. En helt otrolig kompis :love:

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
2
· Visningar
215
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 533
Senast: ildiko
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·
Kultur Det var väl nästa 20 år sedan jag var ute och dansa så har dålig koll. Önskar tips på bra, aktiva Dj:s. Älskar psytrance och Infected...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka