Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej! Jag har sökt här på nätet och finner ingen bra tråd med bilder, finns det nån här som har bilder på Emmerton el Niveau-avkommor...
Svar
16
· Visningar
2 997
Senast: Empire
·
Avel Lägger tråden här eftersom det involverar ett dräktigt sto. Jag har nu två ston varav det ena är dräktigt. Jag köpte även en ny häst för...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: Fenestra
·
Avel Jag behöver verkligen hjälp av dom som kan det här om fölning! Det är såhär att jag har ett islandshäst sto som ska ha föl, det är...
Svar
5
· Visningar
1 276
Senast: wrangler
·
M
Avel Jag ska betäcka i vår och har nu börjat oroa mig för allt som kan gå fel... :crazy: Har min häst inackorderad och tanken är att hon ska...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: fejko
·
Avel Undrar om det finns någon svensk ras-sida för spotted pony? Har letat men inte hittat, kan tänkas att det är jag som är dålig på att...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: SandraM
·
L
Avel Hej! Jag har ett russto som fick föl våren -11, jag skilde dem åt i början på nov men mitt sto har ännu lite juver kvar, när går de...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: lindablomberg
·
Avel Är det någon som har ett bra förslag på en hingst till ett Irco Mena sto med humör?
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: Jessica.B.
·
Avel Kommer ev till våren betäcka ett mkt fint fullblodssto som gått hinderlöp. Vill betäcka med en hopphingst som fungerar bra att korsa med...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: Karoliten
·
Avel Man hör att många funderar på att inte betäcka eller betäcka ett färre antal ston i år pga den dåliga marknaden. Tänkte höra hur ni här...
2
Svar
27
· Visningar
3 354
Senast: sorbisen
·
Avel Nu har hingstarnas nya BLUP publicerats på asvh.se. Än så länge är inte blup.se uppdaterad, så stonas nya index får vi vänta på lite...
2
Svar
30
· Visningar
3 837
Senast: ann80
·
S
Avel Hej! Har sett en att det finns en svensk importör på en hingst som heter Chico's Boy e. Carpaccio-Silbersee. Har läst om hans...
Svar
13
· Visningar
2 784
Senast: elle12
·
Avel Jag sitter och tittar på hingstar och funderar lite... Jag har ett kanonfint prestationssto e. Racot som används i avel. Hon är ca...
Svar
3
· Visningar
1 486
Senast: Emsan
·
A
Avel Hej! Jag är ny här och behöver lite tips och svar på min fundering. Jag letar efter hingstar som är - typförbättrare - gångarter -...
2
Svar
26
· Visningar
6 623
Senast: Emsan
·
Avel Har han lämnat några avkommor ? Bra ? Medelmäåttiga ? Dåliga?
Svar
5
· Visningar
1 933
Senast: Mariaauto
·
Avel Dessa är New Forrest hingstar i holland vad jag vet Sedan är det nollställt. Har en avkomma till Fireball med morfadern Jeroen så jag...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Alexmamma1
·
Avel Betäckt med en godkänd hingst. Detta var visserligen på 80-talet men visst löste de språngrulla? Avkomman är e godkänd hingst och...
Svar
17
· Visningar
1 632
Senast: Görel
·
Avel ...samt Higi Linkel (Landor S-Grannus) + Ramzes jr.. Någon som vet någonting om dessa herrar? Jag vet att de är ungerska, det är...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: dimman
·
D
Avel Jag står i begrepp att låna ut mitt halvblodssto på foder under en betäckningsperiod och så långt är allt gott och väl, men hur ska ett...
Svar
1
· Visningar
909
Avel Håller på att avvänja sto o föl. Och har börjat fundera på när jag kan släppa ihop de igen, har inte haft detta problemet förut då vi...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Mitrolle
·
S
Avel Hejsan! Jag har fått möjlighet att låna ett jättefint Welsh sto att ta föl på! Hingsten jag tänkt använda är fortfarande inte så känd i...
Svar
3
· Visningar
2 004
Senast: Sockerbit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka