Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hittade bara en gammal tråd om tandläkarhelvetet (inte mitt ordval :p). Visst är det några här som gjort tandreglering i vuxen ålder...
2
Svar
26
· Visningar
3 562
Kultur Celine Dion kommer till Europa igen! Nästa år. Finns det ngn mer här som planerar att gå? Och är det ngn som vet när biljetterna släpps...
Svar
14
· Visningar
1 065
Senast: Beppo
·
Relationer Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av denna trådstarten, antar att jag bara vill få er syn på saken. Jag har träffat en kille i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Fritid Nu har helvetet frusit till is - eremiten tillika resehataren Migo ska flyga till Calefornia (LA eller San Diego) :eek: Jag tror att...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 604
Senast: Hyacinth
·
Relationer Jag har reflekterat över att jag i olika sammanhang ses olika men att vissa saker alltid är dom samma. Jag är inte den som är rädd för...
2
Svar
37
· Visningar
3 731
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Jag stötte nyligen på en jobbsituation där jag ansvarade för att undersöka möjliga leverantörer av en tjänst och föreslå vilken...
Svar
2
· Visningar
575
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Nu är det dags för nästa runda av bokbingot :D Detta är en lek för att öka läslusten, inspirera och utmana oss att läsa annat än vi...
19 20 21
Svar
409
· Visningar
21 692
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i tvångssyndrom i ganska många år och har utöver det även asperger och ADD. Tidigare har jag testat mediciner, bland...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: krumbukter
·
Kropp & Själ Många är vi som behöver antidepressiva mediciner. Hur dana biverkningar lever ni med och är det värt det?
2
Svar
23
· Visningar
5 628
Senast: sthu
·
Hemmet Jag behöver verkligen uppdatera mitt vitrinskåp och skulle uppskatta lite inspiration från er. Vad har ni för favoriter? Jag behöver...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 037
Senast: Exile
·
Fritid Nu är jag inte inne på 100% självhushåll alls, det är jag allt för lat för men jag tänkte mig en inspirationstråd. Mer likt, vad du gör...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 921
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag halkade inomhus tidigt i våras, ramlade och slog stortån in i en vägg. Kände inte av det så mycket då för jag slog även andra...
Svar
4
· Visningar
3 162
Senast: CillaW
·
Fritid Är det någon som använt dom? Hur har ni upplevt att det fungerat? Om inte värden har några tidigare recensioner vågar man ändå boka?
2 3
Svar
55
· Visningar
4 075
Senast: super
·
Kropp & Själ Vad tar ni vid migrän? Jag har tagit treo och det har funkat bra men nu känner jag att den inte hjälper och jag behöver något starkare...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 677
Senast: Rosett
·
Fritid Jag har under åren varit flera gånger på julmarknaden i Lübeck och uppskattar den mycket - liksom själva staden. Nu skulle jag vilja...
Svar
10
· Visningar
1 008
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Tjatter Nya tider, nya trådar! Jag skriver en tjatig uppsats om etik och moral, dricker rödvin och flätar hår på BARN. Vad gör ni?
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
115 565
Kropp & Själ Är det någon här som gjort Lasek-operation? Jag var på Memira idag och de rekommenderade den metoden på grund av tunna hornhinnor och...
Svar
7
· Visningar
1 634
Senast: terwa
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig... I torsdags var jag i stallet och det fullkomligt kryllade av knott, kände att de va i håret och kröp...
Svar
19
· Visningar
2 218
Fritid Jag vill färga ett vitt överkast, bomull 3 kg, med typ nitor. Men jag hittar inte hur mycket färg och salt som behövs till så mycket...
Svar
3
· Visningar
1 812
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag skulle vilja kunna publicera ett litet häfte så att det går att bläddra i på nätet, så som man ibland får reklamblad, kataloger...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp