Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min mamma har fått diagnosen familjär hyperkolesterolemi. I och med att det är ärftligt finns det risk att jag också har det. Det oroar...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: gammalek
·
P
Kropp & Själ Jag har endel funderingar som jag skulle vilja diskutera. Jag är själv hetero, så mina funderingar är då kring heterosex men alla...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 885
IT & mobiler Min 7 år gamla 32-tumsTV börjar vara dags att byta ut. Jag vill ha en TV där jag kan kolla på netflix och svt play direkt på TVn och...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: Chili
·
Hemmet Vad rengör man bäst en skinnsoffa med? Vi har en hörnsoffa i mörkblått skinn som har hängt med ett tag nu. På vissa ställen är det lite...
Svar
3
· Visningar
671
Kropp & Själ Har sedan länge extremt spända muskler i nacke och rygg. Känner av yrsel ibland. Det knakar och knastrar i nacken, men har blivit bättre...
2
Svar
24
· Visningar
4 245
Senast: tott
·
Fordon Är det någon som vet hur jag kan få tag på måtten för bagageutrymmet på en Toyota Avensis (sedan-modell) år 2009? Har försökt googla...
Svar
0
· Visningar
1 267
Senast: cherie
·
Trädgård & Växter En kollega kommer hit och ska hämta gödsel. Jag har torvgödsel som jag gissar är bra. Hur är det med röd, sönderbränd, halmgödsel...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Angel
·
Mat En jobbarkompis overdid it rejält när han sådde tomater i våras. Lite väl ambitiös om man säger så. Nu står jag här med en hel kasse...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Jag vet att det inte är jag som ska anmäla en arbetsskada utan min arbetsgivare men tänkte fråga om någon här har koll eftersom min chef...
Svar
15
· Visningar
1 684
Senast: Killaloe
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 638
Fritid Vilka funderingar har du och vilka val gör du kring bröllop? Varför?
28 29 30
Svar
595
· Visningar
51 658
Senast: Human
·
Kropp & Själ Min sambo har haft andningsuppehåll vid sömn i många år troligen. Han visste inte om det förrän han träffade mig och jag påtalade det...
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: iNHALE
·
Fordon Jag har sett till och från att folk frågar om hjälp med bilen när de gäller rengörning på insidan. och tänkte jag startar en egen tråd...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 989
Senast: myzzan
·
Skola & Jobb På mitt jobb ser hiearkin ut såhär: CEO/Owner Manager Assistant Manager Paid staff Volonteers Jag har lärt mig att klagomål ska alltid...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Vart jag än vänder mig just nu ser jag träningsresultat, "pepptrådar", artiklar om motion och hälsa osv. Det finns en väldigt populär...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
24 764
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Aaaah detta helvete! Jag har haft ont i ländryggen i typ en månad och kopplat ihop det med att jag ligger och ammar i exakt samma...
2
Svar
37
· Visningar
4 128
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Hjälp! Mina tår tar död på mig. De gör så vansinnigt ont! Jag misstänker starkt att det beror på stålhätta på jobbet. Vad kan jag göra...
2
Svar
27
· Visningar
4 237
Senast: Lobelia
·
Trädgård & Växter Jag hittade en forellbegonia någon kastat ut. Nu verkar den må bättre, det kommer nya friska blad och skott. Att något överlever hos mig...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: Sleepan
·
Skola & Jobb - Festligare mat - Veganskt - Gå att förbereda ett par-tre dagar i förväg - 6-7 personer Några idéer?
Svar
5
· Visningar
606
Kultur Jag såg Slender Man här om dagen och åter igen slogs jag av hur skräckfilmer alltid måste spåra lite i slutet vilket gör dem mindre...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp