Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ För 2 veckor sen så sprack min trumhinna och sen dess har det runnit vätska ur det. Dagarna innan det sprack var jag hos örondoktorn...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 338
Senast: Sonic76
·
Fritid Jag borde investera i en ny sovsäck, och trots att jag någon gång läst om olika märkningar så känner jag mig nu lite för trött i huvudet...
2
Svar
21
· Visningar
1 978
Senast: Acto
·
Fritid Jag har googlat lite efter cykellysen med laddbara batterier (USB) och det finns ju en del. Men... Flera av butikerna är dåliga på att...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Blir lite en spin-off på tråden om kappa till klänning kanske... Jo, jag har ju fyndat två fina kappor, men nu känner jag att jag inte...
Svar
18
· Visningar
1 408
Fordon Det står tydligen "Kör på mig" på min bil, för nu har jag fått 2 parkeringsskador på min relativt nya (2 år och10 månader) bil. Eftersom...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 048
R
Hemmet Min lägenhet ska fotas i veckan så jag måste städa den riktigt fin. Men hur gör man så diskbänken blir sådär superfin?? När städhjälpen...
2
Svar
20
· Visningar
2 897
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Vi har ett problem. Vår kökslampa går på lamputtag. Fönsterlampan går på lamputtag. Just nu sitter de i samma uttag med hjälp av en sån...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: sthu
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Men var äääär det här :banghead: Nu har...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
13 864
Senast: yennork
·
Samhälle Vi matas varje dag med att vi måste minska våra utsläpp av växthusgaser, vilket gör att jag mår dåligt över min livsstil. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 547
Samhälle Partiet som en gång skrev hatiskt om ”den perverse bögen Mark Levengood” vill nu hjälpa Donald Trump att motverka homofobi – samtidigt...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken säger, vilka medel kan man ta till för att motivera ungdomar att ta tag i sitt liv och inse att det finns möjligheter...
2
Svar
23
· Visningar
3 137
Kläder & Bli fin Jag letar skor i "finare" jodphurs-stil, utan varmt foder men med grov sula. Var hittar jag sådana? Tycker att alla med grov sula har...
2
Svar
29
· Visningar
2 734
Juridik & Ekonomi Min cykel blev stulen på vår innergård för ungefär ett år sedan. Jag anmälde till försäkringsbolaget och fick ut ersättning. I våras så...
2
Svar
27
· Visningar
6 225
Senast: 360
·
Hemmet Har blivit med säsongsplats till husvagnen. Tänkte att första året hägna in platsen med kompostgaller för hunden. Tror ni det funkar...
Svar
7
· Visningar
2 694
Senast: movi
·
Mat Som rubriken lyder! Snälla dela med er. :)
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag vet inte hur det har gått till, men plötsligt tycker jag att jag stöter på ord och funderingar om svek överallt. Människor som är...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 988
IT & mobiler Hur gör jag för att Messengers aviseringarna "poppar upp" på både dator och mobil? Eftersom jag delar fb-konto med min sambo men...
Svar
16
· Visningar
1 222
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Tills häromdagen hade jag ingen aning om att detta var ett problem som skulle lösas. Jag tänder inte på nåt, punk slut. Tidiga tonåren...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 027
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Börjar bli desperat!!!! Har varit förkyld sen 19 augusti. Sen övergick det sista veckan i augusti till influensa, följt av förkylning...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 177
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp