Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Delvis KL men det störde mig (pun not...
2
Svar
25
· Visningar
2 785
Senast: Badger
·
Hemmet Håller på att organisera om lakan, påslakan och örngott för att snabbare kunna hitta. Har väldigt många lakan men få påslakan. Ska nu...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 031
Senast: hoppsann
·
Juridik & Ekonomi Min dotter blev för ett år sen sparkad i pannan av en av våra hästar. Nu ska försäkringsbolag göra ärrbedömning och därefter betala ut...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 939
Senast: TinyWiny
·
Fordon Nu får Buke hjälpa mig med min undran. Varför höjs priset på biogas när bensinpriset går upp? Känns ju surt när oljekrisen ska påverka...
Svar
2
· Visningar
485
Fordon Dottern kuggade uppkörningen, vilket är förståeligt då hon var så sjuk så hon egentligen inte ens skulle satt sig bakom ratten...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
21 149
Senast: kamomillo
·
Tjatter Hur högt upp behöver man släppa en Korv för att den ska vara färdiggrillad när den når marken?
Svar
19
· Visningar
1 422
Tjatter Har en kompis som inte har sett Anyfins reklamfilm med killen iförd rock som står bakom palmen och säger "Do you want fish", och jag har...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Jamtland
·
Fritid Jag skulle vilja göra en "paddock" på en träskiva till dotterns schleich-lekande. Någon som har ett bra förslag på hur jag antingen ska...
Svar
2
· Visningar
375
  • Omröstning Omröstning
Tjatter att ha en svans? Hur skulle den se ut och vilken funktion skulle den ha? :p
2 3
Svar
43
· Visningar
3 040
Senast: Tonto
·
Samhälle Hur kommer det sig att inte ens folktandvården håller sig till referenspriserna som är satta för tandvård?
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: honung
·
Trädgård & Växter Jag har en stor buske i min nya trädgård som jag inte vet vad det är för något. Har inte tänkt så mycket på den, men nu har den börjat...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Farao
·
Kropp & Själ Inspirerad av andra tråden undrar jag om det finns någon riktigt bra färg för ögonfransar? Vad använder ni och hur länge sitter färgen i?
Svar
19
· Visningar
1 310
Senast: BernT
·
N
Relationer För ett tag sedan fick jag några sår/blåsor i underlivet och efter en hel del googlande kom jag fram till att det troligtvis var herpes...
2 3
Svar
53
· Visningar
19 015
Senast: naliqa
·
Kropp & Själ Jag tänkte skriva ”ni som lider av psykisk ohälsa” men jag antar faktiskt att det innefattar alla människor, i olika grad. Så jag väljer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 120
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta...
Svar
13
· Visningar
1 743
Senast: fejko
·
Fritid Nu börjar jag under över vad som händer i Stockholm sista helgen i augusti nästa år Ska springa Tjejmilen den 29 Augusti och försöker...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Någon som har ett? Bra/dåligt? Vad ska man tänka på när man köper ett? :)
Svar
10
· Visningar
2 351
Senast: vallhund
·
R
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Har ett par frågor kring detta känner jag ...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 194
Senast: Jeps
·
Mat Som rubriken säger, var hittar man den godaste och mysigaste afternoon tea-upplevelsen i södra Sverige :) ?
2
Svar
20
· Visningar
3 279
Senast: nickan1
·
Samhälle Jag sitter i en del autism/asperger-grupper på facebook, globala sådana men till stor del amerikaniserade. Det har den sista tiden varit...
2
Svar
20
· Visningar
3 477
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp