Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har tagit upp simningen igen.
Har haft kortare hår, till och med riktigt kort hår ("Marie Fredrikssonfrisyr) men har låtit det växa...
Kropp & Själ
Jag har noterat att gymmet jag har för avsikt att börja träna på har ett förmånligt pris på FAR. Och det har fått mig att börja fundera...
Kropp & Själ
Jag funderar på att köpa en adventskalender inom skönhet till mig själv. Jag har kollat på body shops stora kalender. Kostar en hel del...
IT & mobiler
Har en Samsing Galxy S9 där jag ikväll gjorde misstaget att logga ut därifrån.
Nu när jag ska logga in igen så går det inte.
Hur gör jag...
Skola & Jobb
Spin-off på tråden ”Avdrag på arbetstid”. TS är ibland på fritiden i butiken denne arbetar i och hjälper då kunder.
Jag har funderat på...
Skola & Jobb
Jag har hittat ett jobb som skulle passa mig utmärkt i kombination med studierna men jag är lite fundersam på delen med personligt brev...
Skola & Jobb
Vi har ofta situationer där kollegor gör fel/inte tänker till och det drabbar ofta oss andra och även resenärer. Lappar sitter uppe, men...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.