Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Tyckte att ämnet i Dejtingtråden var så intressant att jag kände för att starta en egen tråd i ämnet! Dömer du, eller blir du dömd på...
20 21 22
Svar
429
· Visningar
31 995
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag har råkat glömma bort att sambo snart fyller år. Vi brukar visserligen inte fira så mycket men i år är det dags. Hur som haver, jag...
Svar
3
· Visningar
669
Samhälle Jag har som en del säkert vet flyttat från Södermalm till Österlen. Och nåt jag omedelbart engagerade mig i är planerna på gruvor för...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
12 638
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 585
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ En sån där Lill-Babs har under fötterna i reklamen? Jag funderar om en sådan skulle kunna hjälpa mig. Mina fötter är ofta iskalla...
Svar
11
· Visningar
8 236
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Är det inte dax att ses nu när höstrusket börjar komma närmare?
Svar
1
· Visningar
351
Juridik & Ekonomi Hej alla kunniga bukefalister! Jag har hjälpt en släkting med bouppteckning efter hennes mamma eftersom det var tämligen okomplicerad...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: nickan1
·
Samhälle Jag och min sambo bor i en liten ort. Han har ett mindre företag med regelbundna kunder på gångavstånd från vårt hem. För något år...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: doppler
·
Juridik & Ekonomi Semestern börjar närma sig slutet och jag har en hel del euro kvar. Kan jag sätta in det i en vanlig insättningsautomat och få in det på...
Svar
2
· Visningar
4 857
Senast: MJLee
·
Fordon Jag och min kille har varit ihop i fem år, har precis köpt hus. Vi har inget samboavtal, då vi inte anser oss behöva avtala bort någon...
2
Svar
34
· Visningar
6 254
Senast: Presto
·
Samhälle Moderaternas partiledning kräver söndagsöppet på Systembolaget. Jag kommer att fnittra inombords nästa gång Moderaterna säger att andra...
2
Svar
20
· Visningar
1 115
Senast: Derivata
·
Mat Vilket kaffe tycker ni är bäst? Och hur tillreder man den bästa koppen kaffe? :)
2 3
Svar
58
· Visningar
4 383
Senast: Exile
·
IT & mobiler Härom veckan skulle jag in och läsa på någon sida, och fick upp ett fönster där jag tillfrågades om jag tillät pop-upreklam. Jag trodde...
Svar
6
· Visningar
1 136
Senast: Raderad medlem 120709
·
Relationer Vi har varit gifta ett år på lördag och tänkte fira lite smått. Göra nåt lite annorlunda och kanske rent av lyxigt. Spa har vi kollat...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: sthu
·
Kropp & Själ hej buke på grund utav mitt psykiska mående har jag endel funderingar om npf-diagnoser -- ffa add. är inom vården redan -- men är som...
2
Svar
37
· Visningar
2 976
Senast: Rosett
·
Mat Någon som har koll på det aktuella brunchutbudet i Stockholm? Det var länge sedan så jag har ingen vidare koll längre. Enbart...
Svar
14
· Visningar
910
Senast: kahe
·
Samhälle Eftersom följande inlägg gjordes i Vgv-tråden så känns det tråkigt att det inte blir en egen tråd av det eller en diskussion, för det...
Svar
10
· Visningar
1 260
Senast: Snurrfian
·
Relationer En vän har råkat skaffa sig en religiös fanatiker som inneboende, redan samma dag som hon flyttade in så uppstod problemen och nu har...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
29 013
Kropp & Själ För er som följde min andra tråd där jag kände att jag behövde flytta närmre min familj, naturen, lugnare liv osv så blir det här en...
Svar
11
· Visningar
1 905
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp