Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hur får man bort byggdamm från väggar? Torka med en våt trasa? Tycker byggdammet på typ dörrar etc bara gnuggas ut av det och jag dör om...
Svar
6
· Visningar
3 998
Senast: Vassi
·
Relationer Visst är det en hel del personer i tråden som någon gång inlett LYCKADE distansförhållanden med folk de lärt känna under mycket kort tid...
Svar
17
· Visningar
2 911
Senast: ekra
·
Samhälle Såg nyligen ett litet meningsutbyte här som handlade om googling. Ibland har jag tänkt ställa en fråga till Bukekollektivet, men ofta...
Svar
14
· Visningar
1 036
Senast: Tass
·
Mat Det ser ut att bli ett riktigt rönnbärsår i år. Ekorren i mig vill förstås ta tillvara på överflödet på något sätt. Så vad är Bukes...
2
Svar
26
· Visningar
4 922
Senast: Tilly_85
·
Fritid Mina föräldrar var i Kina för ganska många år sen. De köpte en liten box till mig med bland annat en jadefigur. Dessutom var det en...
Svar
1
· Visningar
536
Senast: sthu
·
Tjatter Tänkte att jag skulle lansera plastskam, men det var till min besvikelse redan googlingsbart. Så det får bli polygriptumme istället...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: honung
·
Hemmet Vi har en vattenskada i köket under diskbänken. Vi har pratat med försäkringsbolaget och tanken är att det ska komma en från anticimex...
Svar
10
· Visningar
989
IT & mobiler Jag har skaffat en Samsung J6 smartphone och ett Hailbop kontantkort till den. Kontantkortet är reggat på mig så det är inte det som är...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: A_NN_A
·
Trädgård & Växter Hur har säsongen varit? Vilka växter har varit mer odlingsvärda än andra? Här är tråden för att dela med sig av det allra bästa. Det...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Kilauea
·
Kläder & Bli fin Spinner vidare på @ameo s tråd. Jag kommer att ha mer klänning i höst/vinter än jag brukar. Men vad har man för ytterjacka till...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 115
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Håller på med en uppgift och måste (?) ange bildkälla i en källförteckning, men hur gör man? I vissa fall så vet jag inte vem fotografen...
Svar
4
· Visningar
1 633
Senast: Elo
·
Kläder & Bli fin Jag är verkligen SÄMST pä att leta runt i butiker. 😜 Man kunde tro att jag är man, när det handlar om shopping... 🤪 jag tycker...
2
Svar
24
· Visningar
2 299
Senast: ameo
·
Kultur Jag undrar om någon kan hjälpa mig att hitta vilken bok detta kan vara. Kommer ihåg att det var en fotograf som skulle åka till en liten...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: orion
·
Hemmet Men vilken ska jag köpa? Jag behöver kunna ånga madrasser, golv, ja överallt för att få död på en parasit och jag gissar att jag behöver...
Svar
14
· Visningar
3 553
Senast: Oktiv
·
Fordon Har upptäckt en massa bilister som ligger och trycker utmed strecket mot vägkanten. Det ser lite osäkert ut. Som att dom är rädda för...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 518
Senast: Seabaz
·
Relationer Vet era vänner och/eller familj om vad ni heter på buke och att ni skriver här? Jag kände att buke var en säker plats att skriva på...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 376
Senast: myzzan
·
Trädgård & Växter Här är tråden till att hiss, dissa och ge tips om de fröer ni odlat i år! Vilka fröer tycker du alla ska prova och vilka tycker du man...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: Hazel
·
Samhälle Lämna in din äldre anhöriga när du ska till frisören eller vill ha egentid. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att idéen är...
2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: honung
·
Fordon Jag har använt bilen i jobbet för att ta mig till ställen dit det inte går lokaltrafik. Den skattefria bilersättningen är ju på 18,50...
Svar
2
· Visningar
776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp