Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej just fått ett tradigst besked om min väns bror som har cancer de har valt att avsluta hans behandling av hans medicin som han går på...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: tanten
·
Samhälle Jag ska annonsera ut en kurs som enbart riktar sig till de som identifierar sig som kvinnor/tjejer (i ett mansdominerat ämne)...
2
Svar
21
· Visningar
2 181
Senast: Angel
·
IT & mobiler Hoppas få hjälp av Buke då två dagars googlande och provande inte har hjälpt. Jag behöver en enkel hemsida där jag kan ladda upp...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: kit
·
Fritid Som ni som följt dejting tråden så planerar jag en resa. Resan är för 2 pers. 7 dagar Stad inom Europa alt Japan/Korea. Budget för resan...
Svar
12
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Har fått som något märkligt exem på handen (såg att det börjat på andra handen också)mellan fingrarna. Kliar satan, är ömt och allmänt...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Mirre
·
Hemmet Nästan varje gång vi kommer ner till sommarstugan efter att den stått tom i några veckor möts vi av en STOR jäkla spindel i köksvasken...
Svar
17
· Visningar
8 005
Kultur Finns det möjligtvis någon härinne som känner igen den här tavlan, som återfinns ett kort ögonblick i filmen IO?
Svar
15
· Visningar
1 598
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Jag funderar över hur andra som varit sjuka i utmattning fungerar efter att de rehabilliterats och är tillbaka i livet efter...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 768
Senast: _Taggis_
·
Samhälle Vad är du beredd att offra/avstå från för att avvärja klimathotet? Och på samma sätt, vad är du inte beredd att offra/avstå från...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
27 334
Skola & Jobb Förra tråden full så begärde den låst. Sitter själv och klurar på integraler just nu. Tre veckor kvar på kursen, förutom...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
122 227
Tjatter Det finns många ord som kan uttalas/betonas på mer än ett sätt. kex/chex är en klassiker på området, men... Min senaste diskussion om...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
16 124
Senast: honung
·
R
Kropp & Själ Senaste flygningen jag gjorde tittade jag på Crazy Ex-Girlfriend och nu är jag så sjukt sugen på att gå och äta på nåt kul och bra...
2
Svar
24
· Visningar
1 920
Senast: Lager
·
Tjatter Jag har en lite skum talang. Jag har ett väl kalibrerat ögonmått när det gäller antal. Ska jag ta 20 saker ur en låda så tar jag upp en...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 338
Juridik & Ekonomi Hej, Är lite ny i det här att sälja och skicka saker, vilket är säkraste sättet för både köpare och säljare när det kommer till lite...
Svar
1
· Visningar
319
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Är det någon här som tagit receptfria tabletter med Valeriana för sömnsvårigheter? Vad upplevde ni för resultat? Dras i perioder med...
Svar
15
· Visningar
1 268
Senast: ameo
·
Hemmet Som rubriken lyder. Jag ska koka en liten sats aroniasylt och vill få den bra. Den ska ges bort så jag tänker inte prova mig fram...
Svar
5
· Visningar
1 489
Senast: Martenix
·
Hemmet I dagsläget har vi en lite för stor soffa för vårt vardagsrum men det var behövligt när barnen var mindre. Nu är de mest på sina rum :p...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: MM
·
Samhälle Vad är det för FEL på försäkringskassan? Jag har fått ett informationsbrev från dem som är skickat tisdagen den 27 augusti =kan anlända...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
9 712
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder.. Vet ngn hur man gör för att få en ny? Eller kan man gå till ett provtagningsatälle utan själva pappret? Fick en...
2
Svar
23
· Visningar
7 443
Senast: illach
·
Kropp & Själ Jag har en massa spänningar i kroppen - ländryggen, käkarna, nacken mm. Jag har börjat med yin-yoga för att få hjälp, men undrar om ni...
Svar
3
· Visningar
230
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp