Imponerande och inte alls en onödig talang!Jag spänner ögonen så hårt jag kan, så skakar väl egentligen hela ögongloben typ? Jag vet inte riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imponerande och inte alls en onödig talang!Jag spänner ögonen så hårt jag kan, så skakar väl egentligen hela ögongloben typ? Jag vet inte riktigt
Du kan förmodligen tjäna en slant som stand-in-pupiller i hollywood!Jag kan skaka på mina pupiller. Sjukt onödig talang, men kul partytrick
Jag kan knaka min ena höft jättehögt. Räknas det?Kommer inte på en enda onödig talang. Det skulle möjligen vara att vifta på näsvingarna (heter det ens så?) och kan knäppa med tårna så högt att det låter som att någon knackar på en dörr.
AbsolutJag kan knaka min ena höft jättehögt. Räknas det?
Du å jagKatangas!
Jag har "omvänd dyslexi" eller nå't åt det hållet...
Ge mig vilken textsida som helst - finns där ett felstavat ord är det som om att det står ut och blinkar i rött så fort jag får ögonen på hela sidan.
Det händer mest på hela textsidor. Som i en bok eller tidningssida.
Det kan jag med. Eller kunde? Fick huvudvärk så jag slutade.Jag kan skaka på mina pupiller. Sjukt onödig talang, men kul partytrick
Ja det går inte att göra för länge!Det kan jag med. Eller kunde? Fick huvudvärk så jag slutade.
Jag kan knaka med min ena käkled.Jag kan knaka min ena höft jättehögt. Räknas det?