Jag kan prata som Kalle Anka. Min familj var så trött på mig den sommaren som jag pratade så konstant när jag var liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag också bra på. Jag har nog skjutit, kastat pil o dyl sammanlagt vid 5-15 tillfällen i mitt liv. Vid samtliga tillfällen med skyhöga poäng.Pricka saker. Skjuta med vapen på pricktavla, kasta pil osv. Hade varit toppen som torped, är ibland gynnsamt på femkamp men annars rätt värdelöst.
Nej. Det GÅR INTE.
Jag brukar börja med att pilla och sluta med att slita upp eländet i frustration
Den kunde jag också tydligen.Angående att slicka sig på näsan. Det kan jag inte, men jag kan göra såhär med fingrarna
Visa bifogad fil 35964
"Bara"Du får titta ett par öglor framåt, så ser du vilken tråd som är låstråden. Den senare drar du ut från öglan och sedan är det bara att repa upp snöret.
Det kan jag ocksåJag kan vifta på öronen! Sjukt behändigt? Never!
Det låter inte som nån onödig talang? Snarare oerhört användbar. Önskar jag hade det.Har fotografiskt minne.
Samma här. Vapen, pil osv. Sikta kan jag inte, då träffar jag knappt!! Men står jag avslappnat och tar upp och skjuter/kastar i samma stund jag tittar och inte försöker sikta något litet alls så träffar jag prick som om jag har tränat asmycket. Jag som inte tränat alls! Jag imponerar otroligt på mig själv till och med! Jag menar, jag är ju synskadad för tusan, i går tex så missade jag bordet när jag skulle sätta ett glas på det så det istället trillade på golvet!Det är jag också bra på. Jag har nog skjutit, kastat pil o dyl sammanlagt vid 5-15 tillfällen i mitt liv. Vid samtliga tillfällen med skyhöga poäng.
Det gäller i mitt fall dock inte när jag kastar en boll.
Önskar jag kunde något annat, lite mer användbart språk. Jag kan iofs beställa en salladstallrik med bröd och ost, samt säga, fågelmaten då, din idiot, var är fågelmaten, på tyska.
Haha, nej, det skulle jag inte fatta Jag är kördSå skönt att veta ändå om du kommer till Tyskland! Du behöver inte svälta ihjäl, och inte fåglarna heller. (Fast å andra sidan... om idioten faktiskt svarade var fågelmaten är, skulle du förstå det då?)
Jag kan prata som Kalle Anka. Min familj var så trött på mig den sommaren som jag pratade så konstant när jag var liten
Fel tråd. Det skulle stått i den andra.Det kan jag också