Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Jag kan liksom "se" i minnet var nåt ligger, även om jag inte var där när föremålet lades där så har jag ofta noterat att det ligger där i efterhand. Så typ, bra öga för detaljer kanske?Jag lägger omedvetet märke till var folk jag umgås med lägger sina grejer, så om de lagt ifrån sig något och inte hittar det, så vet jag i princip alltid var det är. Inte helt oanvändbart iofs.
Jag kan också öppna grillpåsar som är förflutna med snöre. Haha folk blir alltid lika imponerade.En annan talang som jag har är att öppna potatis- eller grillkolspåsar som är förslutna med snören.
Du pillar upp första ögglan på snöret och sen drar du isär trådarna.Och huuur öppnar man dom?
Mvh brukar hämta saxen
Nej. Det GÅR INTE.Du pillar upp första ögglan på snöret och sen drar du isär trådarna.
Brukar aldrig lyckas, det blir bara knutar på tråden igenDu pillar upp första ögglan på snöret och sen drar du isär trådarna.
Jag kan se att någon är gravid sjukt tidigt. Det är helt onödigt eftersom jag ändå måste låtsas som att jag inte vet. Det är ju inte riktigt ok att fråga någon om personen är gravid. Mitt rekord än så länge (vad jag vet) är vecka 5.
Ta en penna eller något annat lite hårdare och vira tråden två tre varv, sen drar duNej. Det GÅR INTE.
Jag brukar börja med att pilla och sluta med att slita upp eländet i frustration
Jag kan också slicka mig själv på nästippen @Bison
KL
Sen är jag jäkligt bra på att stega upp en meter. Och gräva efter mask. Har man gjort biologiskt fältarbete och följt fältprotokollet tillräckligt länge sitter det i ryggmärgen...
Alla som testade för att se om även de besitter denna talang räcker upp en hand!Eh, jag har sjukt lång tunga och kan slicka mig själv på näsan
Väldigt värdefull talang
Facit: Nej Mineur, du kan INTE slicka dig på näsan och de andra människorna som sitter på samma café som du tycker numera att du är en väldigt märklig person.Alla som testade för att se om även de besitter denna talang räcker upp en hand!
Man ser väldigt löjlig ut när man försökerFacit: Nej Mineur, du kan INTE slicka dig på näsan och de andra människorna som sitter på samma café som du tycker numera att du är en väldigt märklig person.
*återgår till min bok *