spinoff på talangtråden - onödiga talanger

Jag lägger omedvetet märke till var folk jag umgås med lägger sina grejer, så om de lagt ifrån sig något och inte hittar det, så vet jag i princip alltid var det är. Inte helt oanvändbart iofs.
Samma här! Jag kan liksom "se" i minnet var nåt ligger, även om jag inte var där när föremålet lades där så har jag ofta noterat att det ligger där i efterhand. Så typ, bra öga för detaljer kanske?
 
Jag är bra på att ta emot saker så jag brukar få vara brännare när det spelas brännboll. Kass på att kasta men bra få att fånga :D

Har även sjukt bra reaktionsförmåga! En vän blev impad när jag hann rycka tag i ena barnet när hundarna kom dundrandes och med en hårsmån fick undan henne så hon slapp bli översprungen :p Har räddat barnen från att slå sig många ggr tack vare min reaktionsförmåga och tappar jag nåt hinner jag ofta fånga det innan det åker helt i backen. Kanske inte en onödig talang ä, utan rätt bra ioförsig haha.
 
Jag kan se att någon är gravid sjukt tidigt. Det är helt onödigt eftersom jag ändå måste låtsas som att jag inte vet. Det är ju inte riktigt ok att fråga någon om personen är gravid. Mitt rekord än så länge (vad jag vet) är vecka 5.

Jag har haft den talangen, men efter att jag själv fått barn så är den markant försämrad. Mycket märkligt!
 
Jag kan också slicka mig själv på nästippen :o @Bison

KL

Sen är jag jäkligt bra på att stega upp en meter. Och gräva efter mask. Har man gjort biologiskt fältarbete och följt fältprotokollet tillräckligt länge sitter det i ryggmärgen... :angel:

Haha! Jag kan slicka en bra bit upp på näsan 😅
Killen är sjukt imponerad över att jag kan sträcka tungan en bit nedanför hakan.
Helt värdelös "talang" dock 😁
 
Jag är bra på att pussla. Kan sitta och titta på alla bitar i ”samma” färg, se små nyansskillnader och lägga biten på exakt rätt plats. Jag hade också en period där jag tävlade med mig själv om hur snabbt jag kunde pussla så rekordet för 250 bitar är 10 och en halv minut, 500 bitar 32 minuter och 1000 bitar 1,5 timme.

Jag är också bra på ”biltetris”. Att packa in mer än någon tror är möjligt och ändå ha plats över.

Angående att slicka sig på näsan. Det kan jag inte, men jag kan göra såhär med fingrarna
image.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några...
45 46 47
Svar
923
· Visningar
42 575
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp