Feber som kommer och går och hosta

Jag har haft så där sen den 20/12. Hostar som bara sjutton. Febern kommer och går. Ont i halsen, har till och med en liten knöl i halsen på ena sidan som gör lite ont.

Hade något liknande förra året med hosta som aldrig gav sig. Dock ingen feber. När jag till slut fick tag på vc och sa att jag kräkts av hostan och inte får sova en blund på natten fick jag tid samma dag. Blodprov visade infektionsvärden och jag fick penicillin.

Nuvarande förkylning är asjobbigt. Är den inte ens lite bättre på tisdag ringer jag vc. Man får ibland överdriva och bli lite arg. Vc här tog inte min huvudvärk som något allvarligt när jag ville upp och kolla den samt ta bort min pstav. Så morsan ringde och skällde ut dom och fick en tid. Det är skamligt ibland att de inte lyssnar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·
Hästvård Vill inleda med att säga att jag såklart har kontakt med veterinär men vi väntar på provsvar. Undrar mest om någon varit med om något...
2
Svar
26
· Visningar
3 792
Senast: Capybara
·
Hästvård Lägger ut en tråd här för se om någon känner igen symptomen/bolla lite tankar med. Har en ponny av tyngre modell som sedan...
Svar
8
· Visningar
2 095
Senast: zoomzom
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 811
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp