Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en fb-grupp som verkar veta det mesta. Fråga där!Nu dök det upp lite konstglas när svärmor ska minska sitt boende. Den här kan jag inte identifiera trots intensiv googling. Någon som vet?
Jag kan rekommendera att kolla upp Rörstrands "Skåne", en gammaldags klassisk servis (som jag har en gigantisk uppsättning av, min pappa samlade på den ).
Tackar för tipset. Fick ett svar i en systergrupp till den ovan. Kinaglas tydligen. Så den får vara nattbelysning i köket och slipper "Vara rädd om hyllan".Det finns en fb-grupp som verkar veta det mesta. Fråga där!
Antikt-Retro-Kuriosa Frågor och Svar (ej värdering)
Tackar för tipset. Fick ett svar i en systergrupp till den ovan. Kinaglas tydligen. Så den får vara nattbelysning i köket och slipper "Vara rädd om hyllan".
Ja den är fin. Gör sig bra i köket. Den är ju lite ömtålig så hade den varit värd 1000-lappar hade den fått lite säkrare position. En liknande gick för 177 kr på Tradera...Men den är ju fantastisk ändå!