Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Det är inte mig personligen det handlar om så tråden är mest av nyfikenhet. En anhörig till mig blev fotad av en fartkamera, 93 km/h på...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
29 961
Senast: Tassetass
·
Juridik & Ekonomi Jag blev tvungen att ta hand om en del jobb på min fritid orsakad av ett företag och har blivit lovad ersättning för det. Nu vill...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Tjatter Dags för ny tråd då den förra låstes. Vi fortsätter att störa oss på saker!
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
151 498
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb En fråga om arbetsuppgifter. I september skrev jag på ett avtal för en ny tjänst på mitt jobb, den skulle träda i kraft vid årsskiftet...
Svar
8
· Visningar
2 801
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Jag behöver hjälp att tänka, står vid ett vägskäl och vet inte var jag ska ta vägen. Jag sökte för en tid sedan två tjänster, både är...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Monkie
·
Hemmet Hur mycket kan det kosta att leja bort en totalrenovering av en 160 kvm stor villa? Det som ska göras är tak, byte av alla fönster...
2
Svar
24
· Visningar
8 758
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Inspirerad av handdukstråden inser jag att det verkligen är dags att köpa nya handdukar. :angel: Det verkar ju slå lite högt och lågt...
Svar
3
· Visningar
2 201
Hemmet Någon som har erfarenhet av det. Förhoppningsvis flyttar sonen hemifrån till sommaren och då blir det bara jag och hundarna samt...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
18 261
Senast: Brassneck
·
Kultur Hörde nyss att Adam Alsing avlidit av sviterna av Corona. Så tragiskt han var en av mina favoriter på radion.
2 3
Svar
46
· Visningar
6 337
Senast: Marty
·
Skola & Jobb Alltså, som permanent sjukskriven på 75%, med en kropp som oftast skriker av värk, orkeslöshet och trötthet får jag ibland snudd på...
Svar
17
· Visningar
2 318
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Har en pelare i trädgården där det idag står ett sorgligt solur . Skulle vilja byta ut den mot en staty/figur. Gärna med djurmotiv, och...
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: Vinterbad
·
Tjatter Hur i hela fridens namn kan svaret på bilden härunder bli 73?? Har sett den bland ett par bekanta på fb och jag fattar inte alls. Någon...
2
Svar
25
· Visningar
6 162
Senast: Lobelia
·
Hemmet Finns det några kedjor som säljer längre plastmattor, tex till hall? Jag försöker hitta en plastmatta som är 4 m. Förr i världen fanns...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Så vad av detta är starkast
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Teilani
·
Hemmet Haft mer eller mindre samma handdukar Sedan jag flyttade hemifrån för 15 år sedan. De är ju hela och rena men samtidigt skulle de vara...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 422
Senast: mamman
·
Fordon Jag uttryckt mitt missnöje med vissa saker med mitt bilköp. Och fick ett saltigt brev tillbaka. Allt jag hör att det är synd om dem. Jag...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
10 789
Senast: Hermelin
·
Samhälle Hur bär man sig åt för att hämta ut nytt ID hos polisen när man tillhör riskgrupperna i samhället och inte bör ha kontakt med andra? Min...
Svar
18
· Visningar
1 166
Senast: TinyWiny
·
Fritid Vi är några kompisar som ska ha en överraskningsfest för en vän som fyller 30 och jag behöver tips på olika uppmaningar vännen ska...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Fick mitt livs första akuta urinvägsinfektion för ca fyra veckor sedan. Besvären blev så pass allvarliga att jag fick tid på hc och där...
Svar
6
· Visningar
1 741
Senast: Milosari
·
Tjatter Det finns massor av fördelar med att vara vuxen, vore jätte kul om ni ville dela med er av det. Jag börjar lite lätt Det bästa med att...
2
Svar
28
· Visningar
2 115
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp