Buke svarar åtminstone och raderar inte svaren med kommentarer om "tyvärr fel" till alla andra som gissarJag tål inte såna här räkneproblem. Hatar när de kommer upp i Facebookflödet. Och nu har de kommit till buke också.
Jag tål inte sånt heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke svarar åtminstone och raderar inte svaren med kommentarer om "tyvärr fel" till alla andra som gissarJag tål inte såna här räkneproblem. Hatar när de kommer upp i Facebookflödet. Och nu har de kommit till buke också.
Är varken problemlösningsförmåga eller räkneförmåga detta handlar om, utan något helt annat. Bara falsk varudeklaration att tala om det som matteproblem eller liknande.Det är trist med matteproblem som går ut på att luras. Bilden är uppenbarligen gjord i avsikt att man inte ska se allt. Det är inte helt lätt att se de extra föremålen om man inte förstorar bilden även när man letar.
Jag håller med! Jag är inte direkt grym på matte, men det finns ju roliga mattekluringar om man nu vill utmana.Är varken problemlösningsförmåga eller räkneförmåga detta handlar om, utan något helt annat. Bara falsk varudeklaration att tala om det som matteproblem eller liknande.
Eller när man får den hundra-femtioelfte-tusonde screenshoten där man inte ser detaljerna på grund av att bilden är oskarp. Så det enda man ser är tre häxor, tre kvastar och tre stjärnor. Dubletterna är helt OMÖJLIGA att se och lika så att häxan inte har någon stjärna och kvast i handenDet är trist med matteproblem som går ut på att luras. Bilden är uppenbarligen gjord i avsikt att man inte ska se allt. Det är inte helt lätt att se de extra föremålen om man inte förstorar bilden även när man letar.
Nja, det där med kvasten och stjärnan i händerna som saknas är okej för mig och även tydliga bilder på flera kvastar eller vad det kan vara. Det ska i så fall var ett ahah, jag tänkte inte på det, inte ett "okej jag tar upp det på min 32 tums skärm så kanske jag ser det i fullskärmsläge".Eller när man får den hundra-femtioelfte-tusonde screenshoten där man inte ser detaljerna på grund av att bilden är oskarp. Så det enda man ser är tre häxor, tre kvastar och tre stjärnor. Dubletterna är helt OMÖJLIGA att se och lika så att häxan inte har någon stjärna och kvast i handen