Påsk-matematik

Det är trist med matteproblem som går ut på att luras. Bilden är uppenbarligen gjord i avsikt att man inte ska se allt. Det är inte helt lätt att se de extra föremålen om man inte förstorar bilden även när man letar.
Är varken problemlösningsförmåga eller räkneförmåga detta handlar om, utan något helt annat. Bara falsk varudeklaration att tala om det som matteproblem eller liknande.
 
Är varken problemlösningsförmåga eller räkneförmåga detta handlar om, utan något helt annat. Bara falsk varudeklaration att tala om det som matteproblem eller liknande.
Jag håller med! Jag är inte direkt grym på matte, men det finns ju roliga mattekluringar om man nu vill utmana.
 
Det är trist med matteproblem som går ut på att luras. Bilden är uppenbarligen gjord i avsikt att man inte ska se allt. Det är inte helt lätt att se de extra föremålen om man inte förstorar bilden även när man letar.
Eller när man får den hundra-femtioelfte-tusonde screenshoten där man inte ser detaljerna på grund av att bilden är oskarp. Så det enda man ser är tre häxor, tre kvastar och tre stjärnor. Dubletterna är helt OMÖJLIGA att se och lika så att häxan inte har någon stjärna och kvast i handen :banghead:
 
Eller när man får den hundra-femtioelfte-tusonde screenshoten där man inte ser detaljerna på grund av att bilden är oskarp. Så det enda man ser är tre häxor, tre kvastar och tre stjärnor. Dubletterna är helt OMÖJLIGA att se och lika så att häxan inte har någon stjärna och kvast i handen :banghead:
Nja, det där med kvasten och stjärnan i händerna som saknas är okej för mig och även tydliga bilder på flera kvastar eller vad det kan vara. Det ska i så fall var ett ahah, jag tänkte inte på det, inte ett "okej jag tar upp det på min 32 tums skärm så kanske jag ser det i fullskärmsläge".
 

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 883
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 777
Senast: SiZo
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp