Varför då? Pga covid-19?Att folk fortfarande köper lösgodis.
Jag köper lösgodis rätt ofta.
Köper du bara inplastad frukt och grönsaker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför då? Pga covid-19?Att folk fortfarande köper lösgodis.
Köper väldigt lite frukt å grönt. Är dålig på det.Varför då? Pga covid-19?
Jag brukar tvätta grönsaker. Jag tvättar inte godisVarför då? Pga covid-19?
Med diskmedel? Bara vatten hjälper nog inte mot sars-cov-2.Jag brukar tvätta grönsaker. Jag tvättar inte godis
Konstigt då att de inte tagit bort lösgodiset …Köper väldigt lite frukt å grönt. Är dålig på det.
Vad jag förståt så har dom slutat med lösviktssalladen pågrund av risken med covid-19.
Vill du veta nåt ännu mer störigt? När man betalar med kort har de två år på sig att dra summan från kortet."Reserverat belopp" . Antingen så har man betalt eller så har man betalt inte. Inget j*kla mellanting!
Det håller jag med om, har precis haft mitt och det är verkligen fruktansvärt. För både mig och min omgivningMånadens omgång av pmds är tydligen på intågande och deppen är ett faktum.
Tycker den kan dra hela vägen åt helvete faktiskt.
Lol jag förvarnade syrran idag om att det är på g och fick höra att jag är dryg för att jag förvarnar. Det är nästan så jag önskar att omgivningen drabbades mer än den görDet håller jag med om, har precis haft mitt och det är verkligen fruktansvärt. För både mig och min omgivning
Agreed.Konstigt då att de inte tagit bort lösgodiset …
Suck! Som min sambo som jämför det med ont i magen. Tänk om folk bara kunde försöka förstå istället...Lol jag förvarnade syrran idag om att det är på g och fick höra att jag är dryg för att jag förvarnar. Det är nästan så jag önskar att omgivningen drabbades mer än den gör
Än bättre vore det om folk slutade associera allt till sig själva och sina egna upplevelser och erfarenheter och bara accepterade att det är som någon säger att det är och det utan att lägga någon värdering i det.Suck! Som min sambo som jämför det med ont i magen. Tänk om folk bara kunde försöka förstå istället...
Konstigt då att de inte tagit bort lösgodiset …
Vill du veta nåt ännu mer störigt? När man betalar med kort har de två år på sig att dra summan från kortet.