Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Är de exakt identiskt tryckta på samma ställe på papperet/sedeln? Upptäckte på två st 500 kronors sedlar att de inte är identiska. Finns...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: exotic
·
Trädgård & Växter För första gången har vi en alldeles egen trädgård och vi vill såklart ta hand om alla bin i som vistas i den 😍. Trädgården är, vad jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 387
Senast: nullo-modo
·
Samhälle Min pappa som gick bort härom dagen bodde sina sista år på ett demensboende som tog så oerhört väl hand om honom. Min syster och jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 692
Kläder & Bli fin Tittar ibland på TV-programmet "Say yes to the dress", mestadels från Kleinfelds, USA.. Vackra klänningar, många av dem, javisst, men...
Svar
13
· Visningar
1 687
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
26 759
Senast: Lillefrun
·
Trädgård & Växter Jag kan inte riktigt komma fram till hur jag vill ha det. Just nu är det ett tunnt gruslager och min försts tanke var att fylla på mer...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: MissFideli
·
Samhälle https://www.svtplay.se/video/26362350/pappa-till-173-barn Intressant dokumentär som män som donerar sperma. Men hold the power, they...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: Lager
·
Juridik & Ekonomi Jag fick ett återkrav från CSN om att betala in 67 000kr (inom en månad!). Detta för att jag för två år sedan sålde min bostadsrätt och...
2
Svar
37
· Visningar
5 793
Senast: Masse
·
Tjatter Jag såg några klipp från youtube där de intervjuade olika personer från olika länder som skulle försöka prata på enbart deras eget...
2
Svar
33
· Visningar
2 565
Senast: Blimblom
·
Fordon Undrar pga. en diskussion jag hamnade i och kan inte släppa frågan utan svar. Är det någon som vet hur det verkligen ligger till med...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Saigon
·
Trädgård & Växter Årets lass av hästgödsel var i stort sett ren torvdynga. Välbrunnen och rök rejält när den lastades. Dem var varm att jobba med :)...
2
Svar
25
· Visningar
1 569
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ En del gym har inte öppet som vanligt. Kanske är du en person som gillar gruppträningspass bäst, men möjligheten finns inte i Covid 19...
Svar
19
· Visningar
1 192
Relationer Som rubriken säger! Min var nog när jag blev hämtad i bil och han frågar om jag kan följa med till Elgiganten och hjälpa honom välja ut...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
20 624
Senast: Pilot
·
Tjatter Jag har haft för vana att slicka på mina fingrar när jag ska få upp en plastpåse i mat-affären (har för släta fingrar annars och med...
2
Svar
28
· Visningar
2 533
Senast: Tokyo
·
Hemmet Släpade fram en gammal tyg-hundbur från vinden igår. Jag hade den när Bruce var valp och han ville kissa på allting :grin: Så minns...
Svar
10
· Visningar
919
Senast: Rosett
·
Hemmet Någon har jobbat hårt i natt, grävt längs hela altanen för att komma under. Gräsmattan är full av grus som legat under altanen. Vem är...
2
Svar
32
· Visningar
5 953
Senast: Mineur
·
Hemmet Nu har jag försökt i två omgångar med dom två recepten som finns lättillgängliga via google. Men det blir inte bra! Jag har varit noga...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Whoever
·
Tjatter Eftersom jag precis köpt en ab-roller som jag skrev om i träningstråden så kom jag och tänka på alla hemska, roliga och värdelösa...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Jag har ont på knäskålen. Inte i, inte under, utan mitt uppepå. Det är sannolikt en del i min reumatiska diagnos, psoriasisartrit (nåja...
Svar
8
· Visningar
415
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Har några t-shirtar som fått såna här fläckar. Alla är av samma modell men olika färger. Trodde först det var pga nån deo eller...
Svar
15
· Visningar
1 773
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp