Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När det kommer till hemlagat har A hittills (drygt 1 år) bjudit mig på:Killen som slog på stort och bjöd hem mig på middag. Han kokade pasta, välte i en burk tomatkross och en burk tonfisk, rörde om och serverade Stort plus för gott Amaronevin till dock! Tänker fortfarande på honom när jag köperdet
Han var skum på många sätt, men rätt rolig också. Jag bangar inte för lite konstig mat!
Det pragmatiska svaret är bullens pilsnerkorv..!Jag undrar vad han hade gjort om jag önskat mig en ostmacka?
När det kommer till hemlagat har A hittills (drygt 1 år) bjudit mig på:
Stekt grillkorv
Kokt ägg
Det är inget problem alls för mig
Samma här
V har lagat mat rn gång på drygt ett år, stekt grillkorv med bröd.
Gör mig ingenting, finns ju takeaway.
Hur gör ni då om ni blir hungriga när ni umgås? Take away? umgås hos dig?När det kommer till hemlagat har A hittills (drygt 1 år) bjudit mig på:
Stekt grillkorv
Kokt ägg
Det är inget problem alls för mig
Eller hur. Jag föredrar att laga mat tillsammans, hos mig. Välplanerat långt innan som allt i mitt liv så slipper jag bli stressad Saknar jag ett köksredskap eller en ingrediens blir jag frustrerad och hade hellre varit utan mat
Hur gör ni då om ni blir hungriga när ni umgås? Take away? umgås hos dig?
Ja då är det enkelt!För oss är det enkelt eftersom vi bara ses hos mig.
Skulle vi mot all förmodan ses hos honom finns det gott om restauranger och affärer. Annars har han ett skåp fyllt med Coco pops
Hos mig lagar vi mat. Hos honom äter vi korv eller ute.Hur gör ni då om ni blir hungriga när ni umgås? Take away? umgås hos dig?
Fortsätter på detta.Hos mig lagar vi mat. Hos honom äter vi korv eller ute.
Fortsätter på detta.
Det här kan vara ett litet problem eftersom jag inte är bekväm med att lägga så mycket pengar på mat. Jag äter bra mat med bra råvaror hemma men ingen lyx direkt. Jag älskar att äta ute och gör det gärna men inte så ofta. Ett par gånger i månaden kanske, för honom blir det mer ett par gånger i veckan. Jag vill gärna äta ute med barnen ibland också men kan inte lägga ett par tusen i månaden på utemat.
Det kommer nog att diskuteras vidare...
Fortsätter på detta.
Det här kan vara ett litet problem eftersom jag inte är bekväm med att lägga så mycket pengar på mat. Jag äter bra mat med bra råvaror hemma men ingen lyx direkt. Jag älskar att äta ute och gör det gärna men inte så ofta. Ett par gånger i månaden kanske, för honom blir det mer ett par gånger i veckan. Jag vill gärna äta ute med barnen ibland också men kan inte lägga ett par tusen i månaden på utemat.
Haha, du är så rolig
Laga mat tillsammans är bäst! Vi är inga stjärnkockar utan provar oss fram, oftast utan recept. Trial and error är roligare
Fortsätter på detta.