Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har varit hemma sjuk lite över en vecka nu. Idag feberfri men fortfarande trött, kommer ta några dagar till innan jag orkar vara...
Svar
8
· Visningar
566
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 278
Senast: Mineur
·
Samhälle @Mineur just det du tar upp här är ju dessutom intressant ur ett svenskt perspektiv då just faktumet att vår lagstiftning inte tillåter...
Svar
19
· Visningar
514
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Fastigheten vi ska köpa står på lantbruk - men kan banken godkänna på villa lån? Vi sa att vi har hittat en gård på 6 hektar ( 1,5 skog)...
Svar
16
· Visningar
2 593
Senast: Jessica75
·
Relationer Hur har ni det med mansbebisar i ert liv? Jag följer kontot mansbebisar på instagram som belyser beteendet och jag är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 488
Senast: Kenya
·
Samhälle på nybyggda lägenheter. Är det bra för folket? Om inte varför vill då regeringen införa detta
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 828
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Hur går man till väga när man som köpare vill besiktiga ett hus man ska köpa? För oss är det självklart att besiktiga med oberoende...
2
Svar
22
· Visningar
2 530
Senast: hvala
·
Relationer Spinoff från dejtingtråden.... Enligt en nyare forskningsrapport utförd i Norge så är det ett vanligt fenomen att kvinnor söker en...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 837
Senast: sorbifolia
·
Fritid Hjälp! Mammas sambo fyller i början av maj och mamma på mors dag. Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ge dem. Mamma gillar...
Svar
6
· Visningar
588
Fordon Hej är det någon här som vet vilket bivax som är prisvärt i dagens läge? Hade koll för 10 år sedan
Svar
9
· Visningar
836
Senast: Tranan
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Kim Jong Un är tydligen hjärtopererad och har inte setts till på några veckor. Rykten säger att han kan vara död och president Trump...
Svar
13
· Visningar
1 919
Senast: Jeffery
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Om ett vaccin blir godkänt inom ett år eller mer, skulle du vaccinera dig? Motivera gärna!
8 9 10
Svar
187
· Visningar
11 780
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag behöver köpa några nya set med handdukar, men har verkligen ingen koll på vart jag hittar mjuka, fluggiga handukar av hyffsad...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Nu när man har insett att vården inte räcker till alla så har man nu gjort en lista som ska prioritera vilka som ska få intensivvård...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 883
Senast: CarEr
·
Hemmet Har en studsmatta från jula och kantskyddet är kasst. Studsmatta plus nät är ok. Men jag vill inte köpa nytt kantskydd på jula. Det har...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: FadeAway
·
Hemmet Vår gård är en bra bit över hundra år och gårdens ena byggnad kommer att rivas nu under våren. Byggnaden står på gamla fina stenar...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Jag planerar att inom 1-2 år söka in till Djurvårdarprogrammet på BYS , men kan inte hitta något om hur skolan "rangordnar" sina...
Svar
8
· Visningar
1 282
Senast: Greyshine
·
Skola & Jobb Jag är kallad till jobbintervju nästa vecka (via Teams) till ett arbete som jag sökte för två månader sedan. Rekryteraren ringde och jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 444
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi Har ett UPS-paket att hämta (trots att jag valde hemleverans...). Det står hämta senast 27/4, idag hinner jag inte och imorgon är...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Ramona
·
Relationer Iochmed en viss tråd här på buke så funderar jag på vad alla här föredrar. Speciellt då när det kommer till sex. Föredrar ni rakt på sak...
2
Svar
22
· Visningar
2 969

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp