Rakt på sak

Jag hade nog haft svårt för frågan "vill du komma över och ligga" mest för att jag tror jag hade haft det svårare att dra mig ur om jag ångrade mig när det väl gällde, för jag har ju sagt ja redan. Även om det självfallet är okej att dra sig ur när som helst, hade jag ändå känt mig lite dålig om jag åkt hela vägen hem till någon för att sedan ändra mig. Säger nog mer om mig än om själva frågan.
Ska alltid vara okej att ändra sig. Men vet tyvärr av egna erfarenheter vilka reaktioner man kan få :(

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 766
Senast: Amha
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 619
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka