Sjukt sorgligt.
Jag och en vän pratade i helgen om att vi saknade honom så på radion och podden, och undrade vart han tagit vägen. Saknaden kommer bli stor. Vart en del av mina mornar i så många år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så hemskt! Hoppas att ett vaccin blir färdigt någon gångDet här viruset är nytt och slår blint.
tror att det är 16 månader minst kvar.Det är så hemskt! Hoppas att ett vaccin blir färdigt någon gång
Han hade diabetes typ-2.Men Adam var väl relativt frisk och dessutom inte speciellt gammal. Så tragiskt och ofattbart.
Ja och det är ju relativt vanligt.Han hade diabetes typ-2.
Källa på det? Han gick ned i vikt pga risken att få diabetes, men det är ju inte samma sak som att ha det?Han hade diabetes typ-2.
Ja verkligenOerhört tragiskt oavsett. Han kommer vara saknad av många.![]()
Kan säga att jag verkligen fått upp ögonen ännu mer, blivit mer rädd nu för att sambon som har svår njursvikt och dåligt immunförsvar ska bli drabbad.Så hemskt!Jag hoppas verkligen att alla dom här som ”det drabbar inte mig eller någon i min närhet” vaknar upp nu och börjar hålla sig hemma... Även om dom inte kände Adam personligen så har han nog haft stort inflytande på många genom åren. Det här viruset ÄR allvar!
Lider verkligen med hans nära och kära.![]()