Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har kommit på att det skulle vara behändigt med facebook för att kunna vara med i lokala köp/sälj-grupper samt eventuellt hålla...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 450
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app som mäter mitt avstånd när jag cyklar och också kan registrera och spara resultatet varje dag. Ska vara en...
Svar
11
· Visningar
1 079
Fritid Jag tänker anmäla mig till 10-milsloppet och genomföra det under flera dagar, man kan cykla mellan 5-13 juni och då använda cykeldator...
Svar
4
· Visningar
506
Kropp & Själ Jag är 30 år och fick min asperger/autism diagnos i vuxen ålder, det var en terapeut som äntligen förstod mig och anpassade behandlingen...
45 46 47
Svar
929
· Visningar
79 325
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Hur mycket är socialt accepterat att hjälpa till? När börjar ni störa er på "hjälp"? Hur säger man till någon som bara menar att vara...
2
Svar
23
· Visningar
2 849
Senast: Sryoqwe
·
Juridik & Ekonomi Min förälder funderar på att ge mig sitt sommarhus antingen som förskott på arv eller som gåva. Jag kan inget om sånt. Vad ska vi tänka...
Svar
15
· Visningar
1 699
Senast: MiaMia
·
Samhälle Vaknade av att grannens charmiga son hade ett raseriutbrott igen. Han vrålar skriker och kastar saker omkring sig. Slår sönder saker mot...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
13 292
Senast: Enya
·
Relationer När jag gifte mig så skrev vi ett äktenskapsförord där allt är enskild egendom. Jag har en förälder samt fler syskon i livet. Min man...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: Ramona
·
Samhälle Finns det någon här som bor/har bott/har hyfsat bra koll på Hälsingland (och/eller norra Gästrikland)? Svarade för ett tag sen i en...
Svar
6
· Visningar
751
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Trädgård & Växter Fortsätt trädgårdssnacket här! Länk till tråden före denna https://www.bukefalos.se/threads/traedgard-del-3.1483645/
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
77 148
Senast: ameo
·
Hemmet Vad är era bästa tips på att putsa höga fönster? Behöver stå på utsidan med stege då fönstren tyvärr inte går att öppna. Hur gör jag...
Svar
1
· Visningar
548
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ En fundering jag har: Kan en riktig psykopat fejka andra diagnoser om personen vinner någonting på det? Alltså medvetet göra så att hen...
2
Svar
26
· Visningar
3 090
Senast: Lusidor
·
Tjatter Jag har precis börjat spela wordfeud men undrar lite om det är norm att chatta med sina medspelare? Jag är noll intresserad av det...
2
Svar
39
· Visningar
9 459
Samhälle Jag är inte insatt alls men som jag förstått är det även en stor grupp män och pojkar som säljer sex, RFSL arbetar ju för att legalisera...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 919
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Min mammas gamla skeppshult sjunger på sista versen och jag behöver börja leta ny cykel. Men vad vill jag ha? Kan ingenting om cyklar...
2
Svar
24
· Visningar
1 827
Senast: Brassneck
·
IT & mobiler Har lånat en kompis Xbox 360 och en del spel. De jag hunnit spela är Red dead redemption och LA noire. Älskade red dead, inte lika road...
2
Svar
30
· Visningar
1 609
Senast: Parat
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 672
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter Vi bor vid en 70 väg och efter att ha flyttat infarten till andra sidan gården så känns det väldigt öppet ut mot vägen. Vi har staket...
Svar
18
· Visningar
1 078
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Någon som har lyckats få det? Jag har varit sjukskriven pga icke-jobbrelaterad utbrändhet i stort sett i två år nu, med korta perioder...
Svar
12
· Visningar
1 307
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp