Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Jag fick just en branschartikel skickad till mig som handlar om Evanoff Group, företaget som står bakom matvarumärket Paolos. Företaget...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 770
Senast: Sharpless
·
Hemmet Nu när affärerna har börjat ta betalt för fruktpåsarna inser jag att det är dags att köpa flergångspåsar. Vilken är eran favorit?
Svar
19
· Visningar
1 135
Senast: Miingla
·
Trädgård & Växter Vad saknar min murgröna? Det blir alltid såhär. Bladen torkar och faller av från botten. Men den växer i topparna, är tät och fin där...
Svar
17
· Visningar
2 714
Kropp & Själ När jag var yngre kunde jag ibland vakna mitt i natten men tro att det var morgon, gjort iordning mig, ätit frukost och gått till bussen...
2
Svar
22
· Visningar
1 788
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Jag har små svarta myror i rabatten längs med huset. Ett par vårar har de försökt komma in och bosätta sig i blomkrukor. Det har funkat...
Svar
11
· Visningar
967
Fordon Är det någon som provsuttit/provåkt både superb och octavia scout? Funderar på skillnaden invändigt. Superben vet jag ju är nästintill...
Svar
13
· Visningar
2 348
Senast: Fille
·
Mat Hej! Jag tänkte bjuda min pappa och hans fru på middag men har inga bra recept eller idéer och är praktiskt taget novis i köket. Jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 630
Senast: Mineur
·
Svar
1 995
· Visningar
136 585
Senast: ameo
·
IT & mobiler Är nu helt inne på att köpa en cykeldator men har ju ingen riktig koll på det här området. Är det stor skillnad på att ha en med GPS...
Svar
0
· Visningar
281
Samhälle Hur fick man bukt med den egentligen? Har googlat men inte hittat något svar.
2 3
Svar
51
· Visningar
5 700
Senast: sjoberga
·
Relationer Vad menas egentligen med bråttmål? Kan det vara vilket brått som helst? om man söker på en person på mr koll och får upp detta stämmer det?
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: a1agnlju
·
IT & mobiler Jahopp... ettåringen lyckades komma åt samt dränka min älskade Samsung Galaxy s7 som tjänat mig väl i flera år och jag måste ha en ny...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Linn-Nora
·
Skola & Jobb Som relativt ny på jobbet efter längre utbildning började jag fundera på hur det egentligen går till i olika branscher och vad som är...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 726
Senast: FannyN
·
Trädgård & Växter Jag blir tokig på min trimmer. Kommer några få meter, sen dör batteriet. Jag har samma batteri till skruvdragaren och då funkar det...
Svar
5
· Visningar
349
Senast: iNHALE
·
Kultur Jag funderar på att beställa canvastavlor men är rädd att bilderna inte kommer att bli bra. Jag har inte tillräckligt bra utrustning...
2
Svar
23
· Visningar
1 989
Senast: Lyan
·
Trädgård & Växter Jag har börjat titta lite smått på åkgräsklippare. Dels för att göra jobbet lite roligare/lättare men även för att den kan göra nytta...
Svar
9
· Visningar
703
Mat Jag har en gammal Nespressomaskin som är 7 år gammal nu, och funderar på att köpa någonting nytt eftersom jag helt enkelt inte tycker...
2
Svar
21
· Visningar
1 818
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Alltså, jag tycker det är dags för sjukvården att börja med såna där hemgångsråd som man får inom djursjukvården.. Jag var och tog bort...
Svar
9
· Visningar
1 457
Hemmet Jag flyttar snart och tänker denna gång leja ut flyttstädandet. Det är första gången och eftersom det ändå är endel pengar, behöver jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 021
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Någon här som slutat röka med hjälp av nikotinplåster? Jag har en fundering på hur länge man ska ta varje steg i nedtrappningen av...
Svar
4
· Visningar
560
Senast: Blossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp