Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Hejsan! Jag transporterar två av mina hästar ganska regelbundet och ljuset på min Subaru är under allt kritik. Jag undrar ifall någon...
Svar
2
· Visningar
565
Senast: hoppsann
·
IT & mobiler Av olika anledningar finns det risk att jag kanske behöver byta bil tidigare än planterat. Det är inte bilen i sig jag behöver byta...
Svar
3
· Visningar
501
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Har varit på snarkutredning ett par gånger under der senare åren och visst snarkar jag, men inte tillräckligt för att få en CPAP. Men...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Jamtland
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 079
Senast: Vallmo
·
Fritid Vid vändåtta. Om en person har två kort på handen lägger det ena kortet och säger vänd åtta för den kan gå ut nästa omgång. Om då en...
Svar
6
· Visningar
850
IT & mobiler Är det nagon som är bra pa google och family link? MIn son har lyckats radera bade sitt googlekonto och family link fran sin nya mobil...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: majola
·
Fritid Ja vad bör man se och göra däromkring i början av augusti? Vill gärna ha tips bra resturanger och fik också.
Svar
4
· Visningar
516
Senast: Martenix
·
Kläder & Bli fin Vad fasen ska jag ha på mig? :D Vad gör jag med håret? Hjälp! Var hittar jag kläder och skor som inte är svindyra för att använda en...
Svar
19
· Visningar
1 698
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Sa upp mig för ett tag sen och söker nu jobb inom samma bransch. Ska på intervju nästa vecka hos ett annat företag. Branschen är liten...
2
Svar
24
· Visningar
2 986
IT & mobiler Jag har varit så extremt korkad att jag testat att ladda batteridelen till en skruvdragare i en laddardel till en annan skruvdragare med...
Svar
3
· Visningar
497
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Efter sommaren byter jag jobb, och från att ha arbetat i en kvinnodominerad bransch hela mitt liv (utbildning) så kommer jag att börja...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 990
Senast: Verdandi
·
Skola & Jobb Förtydligande: jag tror faktiskt inte det. Men ibland känns det så. Jag har lektion skriftligt, har aldrig träffat läraren. Jag hade...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
16 955
Senast: SiZo
·
Trädgård & Växter Vad odlar ni i år? Har köpt 2 pallkragar och funderar på något lättodlat att ha i dem. Någon som har tips? Kan man bara ställa dem rätt...
Svar
16
· Visningar
992
Senast: Bexzor
·
IT & mobiler Jag har börjat få upp en massa reklam för hörlurar som är som pannband. Det står också i alla beskrivningar att de är ”noise cancelling”...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Vilket är bäst och vad är skillnaden? behöver köpa en ny dator gärna enkel o billig. Ska inte göra några avancerade grejer.
Svar
2
· Visningar
432
Senast: Rosett
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
Samhälle Så eftersom jag levt under en sten och inte lärt känna så mycket nya människor senaste åren... Vad är rimligt att ta med som...
2
Svar
34
· Visningar
2 517
Senast: Mineur
·
Samhälle På fredag ska vi hämta vår nya husbil😊. Vi har redan planerat att köra ner till Malaga för en semester på 60 dagar. Vi kommer att vara 4...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 983
Senast: ekra
·
Skola & Jobb Jag behöver bli bättre på att planera min arbetstid, och hade gärna haft någon app eller program som kan hjälpa mig med det och göra det...
Svar
3
· Visningar
577
Fordon Varför är det så svårt att hitta priser på bilservice på nätet innan man bokar tid? Jag behöver serva min nyinköpta bil, den förra...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp